Dato og tid er tors 28. mar 2024 16:18

smykke forum

Vis ubesvarede indlæg | Vis aktive emner


Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 32 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3, 4  Næste
Forfatter besked
 Titel: DetB'Formeget
Indlæg: man 20. feb 2012 17:00 
Offline
Smaragd
Smaragd

Tilmeldt: tors 24. mar 2011 17:55
Indlæg: 175
Geografisk sted: Odense
Dav

Som kunstner har man jo visse friheder til at navngive sine produktioner som man syntes passer til nettop dette "kunstværk" ;)

Det skal se ud som det gør, lidt råt og ufærdigt. Bladene der sidder under stenene er ikke loddet fast, rør er ikke loddet i vinklerne.

Hvad syntes i i gruppen :doh:

Så her er mit sidste værk, med titlen: "DetB'Formeget"
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede

Jeg håber ikke at det er formange billeder. ;)- :banana-gotpics:

_________________
Billede
Billede

Venlig hilsen
Ivan


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: man 20. feb 2012 18:24 
Offline
Safir
Safir
Brugeravatar

Tilmeldt: lør 21. feb 2009 17:29
Indlæg: 381
Geografisk sted: Studstrup
Jeg kan god lide det... den er en speciale look. men jeg tror det havde været for stort for mig, den ser ikke praktisk ud. men den er flot. ikke noget jeg nogensinde havde lavet, derfor har jeg stor respekt for din kunstværk. (og hvem siger kunst skal være praktisk :D)


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: man 20. feb 2012 18:55 
Offline
Smaragd
Smaragd

Tilmeldt: tors 24. mar 2011 17:55
Indlæg: 175
Geografisk sted: Odense
Hej Becca T

Tak for de pæne ord.
Nej den er ikke på nogen måde praktisk. Jeg kan passe den på lillefinger, nogen skulle den jo passe.

_________________
Billede
Billede

Venlig hilsen
Ivan


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: man 20. feb 2012 20:27 
Offline
Perle
Perle

Tilmeldt: lør 17. apr 2010 14:39
Indlæg: 73
Helt vildt spændende. Jeg er faktisk lidt vild med den. Men jeg ville rigtig gerne se et billede af den på en finger. Jeg har lidt svært ved at forestille mig det. Men ja, der kan måske være noget om at den ikke er så praktisk xD


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: man 20. feb 2012 20:44 
Offline
Rubin
Rubin
Brugeravatar

Tilmeldt: tors 8. sep 2011 00:15
Indlæg: 277
Geografisk sted: Kolding
=)) =)) =)) =)) Den er bare for MEGET men den er VILDT skøn :ymapplause: :ymapplause: ^:)^ ^:)^

Din lillefinger skulle vel ikke være størrelse 52 :ympray:


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: man 20. feb 2012 21:09 
Offline
Smaragd
Smaragd

Tilmeldt: tors 24. mar 2011 17:55
Indlæg: 175
Geografisk sted: Odense
Dav

Tak for de pæne ord.

Min lillefinger er ikke størrelse 52, men nr 22(62) ;)

Jeg ser lige om jeg ikke kan tage et billede i morgen på min lillefinger. :happy-partydance:

:happy-jumpeveryone: :happy-jumpeveryone:

_________________
Billede
Billede

Venlig hilsen
Ivan


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: man 20. feb 2012 22:02 
Offline
Rubin
Rubin
Brugeravatar

Tilmeldt: tors 8. sep 2011 00:15
Indlæg: 277
Geografisk sted: Kolding
s
Størrelse 62!? Øøuuwww, havde håbet at få lov at låne den.... :((


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: tirs 21. feb 2012 00:38 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: lør 9. okt 2010 22:09
Indlæg: 1201
Geografisk sted: Herning
Spændende, spændende ring. For mig ligner den en vidunderlig blanding af "brændende kærlighed" (blomsten) og en gang retro steam punk. And I like! :clap:

Positivt er det også, at det virkelig er en éner. Her er der vist ingen risiko for at støde på noget lignende i ugens Bilka-reklame :))

Vender jeg mit meget kritiske øje mod den, er det et par småting (både + & -), jeg lige vil kommentere.

Billede


En så vild ring, ville jeg gå med på langfingeren, og her kan jeg se et muligt problem.
Fordi pynten går ned til midt på ringskinnen (orange pil), forestiller jeg mig, at den hurtigt vil blive en belastning for nabofingrene. Hvis pynten i stedet startede lidt højere oppe (gul pil), ville ringskinnen mellem fingrene være næsten umærkelig, og al den prangende pynt ville være oven på ringen, hvor den kunne ses uden at genere.

Jeg elsker de lidt "rå" farvede metaller og måden du kombinerer dem på, men jeg ville personligt sætte pris på en sølv-inder-ring (hvid pil), så jeg ikke blev misfarvet. Men hvis det bare var en byggeprøve, forstår jeg godt, du ikke har lavet den sådan (og så er det jo bare lidt ærgerligt, den er blevet så lækker, som den er, og fortjener at blive brugt)

Multifarvede sten (blå pil)... Jeg ved ikke rigtigt, der sker jo så meget andet.
Men mit største kritikpunkt her er, at jeg kun kan se 3 af farverne på billederne :))
Hvad farve er den fjerde? Gul? Hvid?
Under alle omstændigheder er stenvalg jo meget et spørgsmål om personlig smag.

De skarpt bukkede rør er sammen med de skarpe skinnekanter en god modsætning til de mange bløde former. Om rørene burde have været loddet, må være et spørgsmål om holdbarhed (så jeg ville nok lodde) ;)-

Blomsterbladene - det er sjovt at de kan rasle rundt, og gør ringen anti-statisk.

Buerne (lyseblå pil) elsker jeg. De giver virkelig et stort bidrag til den skulpturelle kvalitet, og fjerner den ellers lidt flade fornemmelse. De er virkelig en genistreg!

Jo mere jeg har siddet og kigget på din ring, jo bedre kan jeg lide den (og jeg var allerede meget begejstret fra start :x- ). Den insisterer på at blive beundret, og nye små detaljer trænger sig hele tiden på.
Ringen er tilstrækkelig imponerende til at kunne brillere i selskab med et gigantisk festskrud, men samtidig skør, moderne og provokerende nok til at at være sjov som "hverdagsring" på indkøb i Netto...

BilledeBilledeBilledeBilledeBillede


Billede

_________________
Billede


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: tirs 21. feb 2012 00:44 
Offline
Rubin
Rubin
Brugeravatar

Tilmeldt: tors 8. sep 2011 00:15
Indlæg: 277
Geografisk sted: Kolding
BR, jeg skal hjælpes ;;)
Jeg forstår altså ikke at dine ringe ikke må smitte af inde under ringen hvor ingen ser det - men gerne på nabofingrene hvor det ses :-\
Hjæææælp....


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: tirs 21. feb 2012 01:15 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: lør 9. okt 2010 22:09
Indlæg: 1201
Geografisk sted: Herning
brumbear skrev:
BR, Jeg forstår altså ikke at dine ringe ikke må smitte af inde under ringen hvor ingen ser det - men gerne på nabofingrene hvor det ses :-\
Jeg synes ikke de farvede uædle metaller er slemme til at smitte af på nabofingrene - måske fordi metallerne meget af tiden ikke rører fingrene (man spreder jo fingrene lidt det meste af tiden), luftcirkulationen er stor og holder fingrene tørre. Jeg synes heller ikke, der er de store problemer ved f.eks vedhæng, hvor huden jo også holder sig meget tør.
Men inde under en ringskinne (især ved bredde ringe), kan der godt blive lidt fugtigt, og så er det især de farvede uædle metaller kan smitte af.

De farvede uædle yder-ringskinner skal dog pudses langt oftere end sølv og guld.

Jeg hader selv at blive misfarvet, og synes derfor det er fornuftigt at bruge et par kroner på en sølv-inder-ring, og da jeg har det sådan, tror jeg helt automatisk, at andre har det ligesådan, og ser det derfor som "god service" at gøre det samme for andre, hvis jeg laver noget til ud af huset.

brumbear skrev:
Størrelse 62!? Øøuuwww, havde håbet at få lov at låne den.... :((
Må jeg anbefale flødekager? Så skal den ring nok komme til at passe... :))

Billede

Billede

_________________
Billede


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 32 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3, 4  Næste

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 11 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
cron

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. Color scheme by ColorizeIt!
Danish translation by Olympus DK Team

Copyrights forbeholdt Cyberimport.dk - Perler til lav selv smykker