Dato og tid er tors 28. mar 2024 23:57

smykke forum

Vis ubesvarede indlæg | Vis aktive emner


Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: De der katte
Indlæg: fre 22. jun 2012 22:25 
Offline
Rubin
Rubin

Tilmeldt: fre 23. jul 2010 20:33
Indlæg: 266
Geografisk sted: Dragør
-som jeg tidligere havde fortalt om at vi havde fået, er jo så snart blevet et år gamle.
Vi har lige været i Tyrkiet på ferie og som velkommen-hjem-gave lå der så lige en død mus i vandskålen.
Vi kom hjem natten mellem fredag og lørdag, det vil sige for knap en uge siden. I den uge er jeg blevet præsenteret for mindst 10 mus. I går var der for eksempel 3.
Kunne den der møgkat da ikke bare ordne sagen ude i haven?
Her til aften kom hun så ind med endnu en mus. Selvfølgelig levende. Ellers er det jo ikke sjovt. Den vilde jagt gik gennem huset. Til sidst blev der stille. Min erfaring siger mig, at det er fordi hun har fået slået musen ihjel. Så hun gik ud i haven, og jeg kunne forestille mig at planen var at fange en ny.
Nå....
jeg rejste mig jo så op for at gå ud og feje endnu en død mus op, men........ jeg kan ikke finde den. Jeg synes jeg har været hele huset igennem, og jeg ved jo godt at den må være et eller andet sted. Lige nu har jeg bare opgivet projektet, og så må jeg jo se om jeg finder den i min seng, eller....
Hvor er det dejligt med husdyr! ;)-

_________________
Carpe diem!
Mkh. PIa


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: lør 23. jun 2012 07:53 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: man 9. feb 2009 12:42
Indlæg: 1463
Geografisk sted: Østjylland
Hun kommer bare ind til dig med dem, for at få ros. Hun er jo så dygtig :-D Det gør min kat også. Vi oplevede sidste år også at en mus løb fra hende indenfor, og da hun endelig fangede den igen, var det blevet nat og den blev derfor afleveret hos os i sengen :whistle: Syntes nok heller ikke det var så sjovt, men der var jo ikke noget at gøre ved det. Og vi :x- vores kat.

_________________
Hilsen butler :animals-cat: :animals-cat: :animals-cat:
Tiden flyver når perler sættes sammen.
http://www.amio.dk/butik/724/


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: lør 23. jun 2012 08:48 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: man 1. feb 2010 09:13
Indlæg: 963
Geografisk sted: Holeby, Lolland
HI HI Pia. Sådan er det at være ejer af en eller to katte, jeg får den jævnligt serveret i bryggerset, halv spist. [smilie=catmouse.gif] [smilie=catmouse.gif] [smilie=catmouse.gif]

_________________
Mød hver ny dag med et smil
http://www.didismykkerogdesign.dk


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: lør 23. jun 2012 09:41 
Offline
Perle
Perle

Tilmeldt: søn 9. aug 2009 19:51
Indlæg: 26
Hold da op, din kat er godt nok aktiv, Pia! :))
Tjae, min kæreste er allergisk over for katte, så jeg får nok aldrig kat igen (desværre!), selvom jeg brændende ønsker mig det. Så kan man så sige, at jeg slipper for det problem med musene i det mindste =))


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: man 25. jun 2012 08:37 
Offline
Smaragd
Smaragd

Tilmeldt: man 23. jan 2012 11:19
Indlæg: 124
butler skrev:
Hun kommer bare ind til dig med dem, for at få ros. Hun er jo så dygtig :-D Det gør min kat også. Vi oplevede sidste år også at en mus løb fra hende indenfor, og da hun endelig fangede den igen, var det blevet nat og den blev derfor afleveret hos os i sengen :whistle: Syntes nok heller ikke det var så sjovt, men der var jo ikke noget at gøre ved det. Og vi :x- vores kat.


Der er da service på drengen - I fik morgenmad på sengen :))

_________________
Det eneste som man, med sikkerhed, ved om fremtiden, er at det venter på en lige rundt om hjørnet!


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: man 25. jun 2012 16:16 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: søn 8. feb 2009 23:37
Indlæg: 2205
Geografisk sted: Sydals
Hm... Hvad med at få hund i stedet?? De fanger også mus, godt nok ikke så ofte. Tilgengæld graver de dem bare ned i haven :-D

_________________
Billede Ha' en perle-dag - Camilla

Billede
http://www.danagonia.amio.com
http://www.danagonia.blogspot.com


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: man 25. jun 2012 20:21 
Offline
Opal
Opal

Tilmeldt: tors 20. aug 2009 14:30
Indlæg: 1064
Katte er da skønne, men alle de 'gaver' kan være belastende...... Vores ene kat synes at det er rigtig dejligt at fange fisk i naboens havedam... 7 stks indtil videre. Og det er en nabo vi først for nylig har fået et godt forhold til..... pinligt. Tænker at man burde kunne opdigte en fiskehejre, der garanteret har taget hendes fisk ;)

_________________
www.mummyinthecave.dk


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: man 25. jun 2012 20:53 
Offline
Rubin
Rubin

Tilmeldt: fre 23. jul 2010 20:33
Indlæg: 266
Geografisk sted: Dragør
Jamen, de er da søde, og det der med hunden kan ikke lade sig gøre da jeg slet ikke vil være i stand til at gå med den.
Lørdag var jeg til bryllup. Da jeg var kommet i seng sådan klokken ud på natten, kunne jeg høre at hun havde fanget sig endnu en mus (heldigvis er det kun hende der fanger både fugle og mus - tænk hvis han var lige så effektiv!)
Hvis sandheden skal frem gad jeg ikke at stå op - jeg kan alligevel hverken fange katten eller musen.
Da jeg stod op søndag morgen kunne jeg ikke finde musen, så nu er der to muligheder. Enten har hun fundet et rigtigt godt gemmested, eller også er hun begyndt at æde dem!

_________________
Carpe diem!
Mkh. PIa


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: tirs 26. jun 2012 09:04 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: man 9. feb 2009 01:05
Indlæg: 2269
Geografisk sted: falster
Åh de kære katte og det er bare fordi den fortælle dig ( se hvor dygtig jeg er ) og min hankat gør det samme ,men ikke min hunkat ,det værste er hvis han har fanget en lille fugl for det kan jeg næsten ikke klare og uanset hvad så kan vi ikke undvære vores dejlige dyr :x- :character-hobbes:

_________________
Billede I LOVE CATS


Top
 Profil  
Svar med citat  
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 10 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
cron

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. Color scheme by ColorizeIt!
Danish translation by Olympus DK Team

Copyrights forbeholdt Cyberimport.dk - Perler til lav selv smykker