Her kan byttes alt til smykkefremstilling, såsom perler, tilbehør, og tråd, eller hvad man nu vil bytte med
Skriv et svar

Re: Bytte bytte - November - December

ons 24. okt 2012 21:13

Jeg vil også gerne være med.

Re: Bytte bytte - November - December

tors 25. okt 2012 09:15

Diddah skrev:
prinsesse skrev:har du glemt lille mig x_x


JA! Det må du undskylde, havde skrevet dig på min seddel jeg har dog, bare ikke fået dig med på indlægget. Men du er noteret nu. ;)

Danagonia, ja det var faktisk en helt god idé. Jeg tror jeg smider et tema på som er forskelligt fra gruppe til gruppe. ;)

:happy-jumpeveryone: jubiiii......tænkte nok det var en lille forbier :D :ymhug: :ymhug:

Re: Bytte bytte - November - December

tors 25. okt 2012 17:46

;)

ALLE må deltage hehe så det var bestemt en forbier ;D

Re: Bytte bytte - November - December

man 29. okt 2012 10:13

Så er grupperne lavet med hver deres tema.


Jeg har valgt lidt store tema'er så alle kan være med, der er fri fortolkning inden for det emne der er valgt bare man i grupperne er enige ;)

Re: Bytte bytte - November - December

man 29. okt 2012 13:12

Åh, det bliver spændende - jeg glæder mig meget til at følge denne bytte bytte og så kan jeg jo håber på en mere af salgsen i starten af det nye år.

Knus joanna

Re: Bytte bytte - November - December

man 29. okt 2012 17:32

Diddah skrev:Så er grupperne lavet med hver deres tema.


Jeg har valgt lidt store tema'er så alle kan være med, der er fri fortolkning inden for det emne der er valgt bare man i grupperne er enige ;)


Nu er jeg lost :-\
Hvad skal gruppen blive enig om?

Re: Bytte bytte - November - December

man 29. okt 2012 19:34

Det var hvis der var tvivl om hvad man kan lave ud fra temaet så kunne grupper selv finde en definition af det pågældende tema, men som jeg skrev så har jeg valgt ret brede emner så alle burde kunne være med. ;)
Senest rettet af Diddah tirs 30. okt 2012 07:26, rettet i alt 1 gang.

Re: Bytte bytte - November - December

tirs 30. okt 2012 00:12

Diddah, undskyld men jeg er nødt til at spørge igen :D

Er det meningen at gruppen skal arbejde sammen?
Hvad betyder finde divination?

:-\

Re: Bytte bytte - November - December

tirs 30. okt 2012 07:30

definition skulle der stå, havde slået min Engelsk auto correct til sorry!;)

Nej det er ikke meningen grupperne skal arbejde sammen på den måde. Det var mere for at undgå forvirring, hvilket jo helt lykkes så godt her.

Det var hvis en i gruppen var i tvivl om hvad man kunne sende inden for tema vinter, så måtte den gruppe SELV finde definitionen af det tema, frem for at jeg skulle nedlægge en masse regler ;) Men som jeg også sagde så er tema'erne ret brede, i håb om der ikke er tvivl om hvad man kan sende og lave af sine perler

Re: Bytte bytte - November - December

tirs 30. okt 2012 19:59

Thi hi hi Diddah, det var ellers et fint ord du havde fået sat ind =))

Divination betyder vist guddommelig forudsigelse ;)-

:ymhug:
Skriv et svar