om at skrive laaangt svar/kommentar-indlæg

Driller teknikken, er det her du kan finde råd og vejledninger eller stille spørgsmål om den digitale verden.

Redaktør: rumlebumle

Brugeravatar
brumbear
Rubin
Rubin
Indlæg: 277
Tilmeldt: tors 8. sep 2011 00:15
Geografisk sted: Kolding
Har du også prøvet det?
Siddet og skrevet et laaangt svar-indlæg og er blevet næsten færdig - og så er det pludselig VÆK!!!

Det gjorde jeg i dag. MØGirriterende....
Men så fandt jeg ud af at hvis man bruger vis prøve så er 'prøveteksten' gemt.

Så hvis du skal skrive et langt svar-indlæg, eller bare tager lang tid om det, så husk at bruge vis prøve jævnligt :D
rumlebumle
Opal
Opal
Indlæg: 1417
Tilmeldt: søn 14. jun 2009 08:15
Geografisk sted: Virum
Her er det så der godt kunne være en "synes godt om" knap.. :D :D :D
Besvar