Her kan du købe og sælge materialer til smykkefremstilling. Du kan også sælge dine håndlavede smykker her.
Skriv et svar

Åbent "perlehus" i morgen 10-12

tirs 25. dec 2012 13:11

lørdag d. 5 januar holder jeg åbent perlehus ... så kom glad ..!! :-)
Da jeg ikke længere laver helt så mange smykker som tidligere, er der sorteret godt og grundigt ud .. så der er mange sten og perler, giner, smykkekasser/skrin mm, der skal videre ud i verden ..!!
Skriv her, hvis du har lyst til at komme og senest i morgen tidlig, så skal jeg nok sende adresse med det samme :-)
HÅBER VI SES ...!! :dance: :dance: :dance: :dance:
Senest rettet af miska fre 4. jan 2013 21:19, rettet i alt 1 gang.

Re: Åbent perlehus .-)

tirs 25. dec 2012 17:04

miska skrev:Fredag d.4 januar og lørdag d. 5 januar holder jeg åbent perlehus ... så kom glad ..!! :-)
Da jeg ikke længere laver helt så mange smykker som tidligere, er der sorteret godt og grundigt ud .. så der er mange sten og perler mm, der skal vidre ud i verden ..!!
Skriv her, hvis du har lyst til at komme .. jeg skal nok sende adresse senere :-)


Hvor er det du bor ??

Re: Åbent perlehus .-)

tirs 25. dec 2012 21:11

pmcc2363 skrev:
miska skrev:Fredag d.4 januar og lørdag d. 5 januar holder jeg åbent perlehus ... så kom glad ..!! :-)
Da jeg ikke længere laver helt så mange smykker som tidligere, er der sorteret godt og grundigt ud .. så der er mange sten og perler mm, der skal vidre ud i verden ..!!
Skriv her, hvis du har lyst til at komme .. jeg skal nok sende adresse senere :-)


Hvor er det du bor ??


Jeg bor i København :-)

Re: Åbent perlehus .-)

tirs 25. dec 2012 21:12

Går ud fra at Lise, smykkeunivers og Mette er selvskrevne :-)

Re: Åbent perlehus .-)

ons 26. dec 2012 09:54

:(( og så bor man selv i nordjylland.....hvor trist.....kan du ligge billeder ind af noget af det?

Re: Åbent perlehus .-)

ons 26. dec 2012 10:47

Jeg vil gerne kigge forbi - skriver du tid også? Er det OK at tage en perle-veninde med?

mvh
Marianne

Re: Åbent perlehus .-)

ons 26. dec 2012 11:24

mjanneh skrev:Jeg vil gerne kigge forbi - skriver du tid også? Er det OK at tage en perle-veninde med?

mvh
Marianne


Ja,det er så ok at tage veninder med :-)
Jeg skal nok skrive tidspunkt, når vi kommer lidt tættere på :-)

Re: Åbent perlehus .-)

ons 26. dec 2012 11:28

Angel skrev::(( og så bor man selv i nordjylland.....hvor trist.....kan du ligge billeder ind af noget af det?


Jeg lægger billeder ind, så de, der kommer kan få et indtryk af, hvad der er, men jeg lægger ikke umiddelbart billeder ind af de enkelte ting, da det vil være et KÆMPE arbejde med at tage billeder mv.
Og jeg sælger ikke perler/sten fra billederne, men der er velogså piger fra Jylland, der indimellem sælger ud af deres skatte :-)

Re: Åbent perlehus .-)

ons 26. dec 2012 17:34

miska skrev:
Angel skrev::(( og så bor man selv i nordjylland.....hvor trist.....kan du ligge billeder ind af noget af det?


Jeg lægger billeder ind, så de, der kommer kan få et indtryk af, hvad der er, men jeg lægger ikke umiddelbart billeder ind af de enkelte ting, da det vil være et KÆMPE arbejde med at tage billeder mv.
Og jeg sælger ikke perler/sten fra billederne, men der er velogså piger fra Jylland, der indimellem sælger ud af deres skatte :-)


Glæder mig :)

Re: Åbent perlehus .-)

ons 26. dec 2012 18:53

Smykkeunivers skrev:
miska skrev:
Angel skrev::(( og så bor man selv i nordjylland.....hvor trist.....kan du ligge billeder ind af noget af det?


Jeg lægger billeder ind, så de, der kommer kan få et indtryk af, hvad der er, men jeg lægger ikke umiddelbart billeder ind af de enkelte ting, da det vil være et KÆMPE arbejde med at tage billeder mv.
Og jeg sælger ikke perler/sten fra billederne, men der er velogså piger fra Jylland, der indimellem sælger ud af deres skatte :-)


Glæder mig :)


I lige måde :-)
Skriv et svar