Dato og tid er tors 28. mar 2024 11:38

smykke forum

Vis ubesvarede indlæg | Vis aktive emner


Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 26 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
Indlæg: man 6. jul 2009 18:27 
Offline
ADMIN
ADMIN
Brugeravatar

Tilmeldt: tors 22. jan 2009 13:55
Indlæg: 1224
Geografisk sted: Nordjylland
Ja, det er nemlig rigtig Natasja, man skal helt væk for at slappe helt af. Vi er jo kun væk til på Søndag, men det er bare så dejligt med et par rigtige slapper dage. :D :p

Jeg håber at du har modtaget dine varer nu, og at du er tilfreds. :x- :ymhug:

_________________
Mange knus og kreative hilsner

Lene BilledeBillede
Mine madopskrifter
Støt os på Facebook


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: man 6. jul 2009 20:26 
Offline
Safir
Safir

Tilmeldt: tirs 10. mar 2009 17:16
Indlæg: 330
Geografisk sted: København
jah det skal man ;)
hmm jeg har ikke modtaget dem men det var noget med din mand sagde jeg skulle sende noget til ham i dag inden kl. 15 men det så jeg selvfølgelig ikke så ved faktisk ikke om den er sendt ellers må jeg jo vente ;)


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: tirs 7. jul 2009 07:03 
Offline
ADMIN
ADMIN
Brugeravatar

Tilmeldt: tors 22. jan 2009 13:55
Indlæg: 1224
Geografisk sted: Nordjylland
Nååhh ja, det er fordi du har valgt bankoverførsel kan jeg se nu, så kan jeg desværre først sende den når jeg kommer hjem igen. B-) :ymhug:

_________________
Mange knus og kreative hilsner

Lene BilledeBillede
Mine madopskrifter
Støt os på Facebook


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: tirs 7. jul 2009 08:48 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: søn 15. feb 2009 10:57
Indlæg: 1924
Ja sådan er det også i vores netbutik. @};- @};- @};-
Vi sender heller ikke noget før vi kan se pengene på vores bankconto. Vi er blevet snyt en gang for 1500kr hved at vi stolede på at hun sagde hun havde overført pengene og hun sendt os en fotokopi af hendes overfødrelse . og så sendte vi varen. Men det vi ikke kunne se var at hun ikke havde nogen penge på den konto hun sendte fra. Og vi så ikke en øre. hun er andmelt til politiet da vi ikke var de eneste hun snød. men de kunne ikke få pengene ud af hende. Så af skade bliver man klog men ikke rig. :violin:
Dette har sælvfølelig ikke noget med dig at gøre NatasjaA @};- @};- men sådan er reglerne inden for nethandel.

_________________
Kærlig hilsen

:character-ariel:

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: tirs 7. jul 2009 10:36 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs 10. feb 2009 21:14
Indlæg: 954
Geografisk sted: København N.
Håber du nyder det Lene..... B-)

_________________
Hvis man sniffer perlestøv - bliver man så endnu mere afhængig ??


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: tirs 7. jul 2009 17:12 
Offline
Safir
Safir

Tilmeldt: tirs 10. mar 2009 17:16
Indlæg: 330
Geografisk sted: København
jaja det er også helt fint.. jeg venter bare ;)
men lenes mand skrev jeg bare kunne sende en kopi af min ordre tror jeg nok det var så kunne de sende den men jeg nåede det ikke ;(

men jeg venter ;)

og hsvfruen øv hvor ærgeligt for jer ;(


Top
 Profil  
Svar med citat  
Indlæg: man 13. jul 2009 17:35 
Offline
ADMIN
ADMIN
Brugeravatar

Tilmeldt: tors 22. jan 2009 13:55
Indlæg: 1224
Geografisk sted: Nordjylland
Hejsa alle sammen.

Så er jeg hjemme igen fra ferie.
Dette års ferie var bestemt ikke noget at råbe hurra for, der var sådan en larm fra morgen til aften på camping pladsen, det har vi aldrig været udsat for før. %-( %-( %-(
Vi ankom Tirsdag og der var der skønt, også Onsdag formiddag, men så begyndte der bare at strømme ind på pladsen med unge mennesker, og vi vidste godt at der skulle være beach party, :ymparty: det har der også været de andre år, men i år, havde lejrfatter åbentbart syntes at vi alle skulle blandes lidt 8-} , så vi lå imellem tre telte med unge mennesker, der havde hver deres mega stereoanlæg med. Jeg er bestemt ikke snerpet, de unge skal også have lov at være der, meeeenn jeg syntes nu godt at lejrfatter kunne have forudset at de unge ville drikke og have det sjovt til langt ud på natten X( . De kunne jo bare have samlet de unge teltbøller B-) i den anden ende af pladsen.
Vi ville ikke klage over det for så tror jeg bare at det ville blive meget værre, så vi valgte at tage hjem en dag før. Vi havde jo regnet med at der ville blive holdt øje fra campingpladsens side, men nej, der kom ikke nogen og sagde at de skulle dæmpe sig, heller ikke kl. 12,- ~x(
Jeg glemte også at tage mit kamera med, men der var heller ikke så meget at tage billeder af, vi kørte rigtig mange ture istedet for at være på pladsen. Men det var jo ikke kun træls det hele, vi fik en dejlig shoppe dag i Århus, og vi var i både Grenå, og Ebeltoft, og kigge lidt på sagerne B-) . Vi var også en tur i Bazar vest, det er en sommer tradition, at vi lige skal derind og lure. Jeg fik købt nogle dejlige glas jeg manglede, og et par super lækre og bløde sko. Jeg plejer også altid at købe en ny taske, jeg eellllsker tasker ( min mand er ved at få pip når han ser et taskestativ) =)) =)) men jeg kan simpelhen ikke lade være.
Nå, men nu er jeg altså igang i butikken igen, der var mega mange ordrer jeg skulle pakke, men jeg nåede de fleste sent i går, og de sidste i dag. Nu må jeg så se hvornår jeg får tid til at gøre lidt rent i campingvognen, men den løber nok ingen steder. :D :D
Ja, det var så lidt om min ferie, hvordan med i andre , har i været afsted?? B-) B-)

_________________
Mange knus og kreative hilsner

Lene BilledeBillede
Mine madopskrifter
Støt os på Facebook


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: man 13. jul 2009 18:48 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: søn 8. feb 2009 23:37
Indlæg: 2205
Geografisk sted: Sydals
Hvor øv med campingpladsen... Og træls for alle at man ikke bliver delt i unge og gamle.... Men godt i havde nogle gode køreture :-D Jeg har ikke ferie endnu, men vi skal til Sverig i uge 33 :-D

_________________
Billede Ha' en perle-dag - Camilla

Billede
http://www.danagonia.amio.com
http://www.danagonia.blogspot.com


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: man 13. jul 2009 20:54 
Offline
Opal
Opal
Brugeravatar

Tilmeldt: man 9. feb 2009 12:42
Indlæg: 1463
Geografisk sted: Østjylland
Jeg har ferie igen i uge 32 og 33. Havde i uge 27 hvor jeg havde børnebørne fra Fyn og vi havde en rigtig hyggeuge, med aktiviteter og rolige dage. Den gamle her måtte bygge hule i skoven og binde tov op i træerne og så legede vi aber og dovendyr.
En tur i Tivoli Friheden blev det også til, samt en tur på Fregatten Jylland. Festen sluttede af med at være til præmiere på ice age 3
En superuge
I uge 32 kommer barnebarn fra Holstebro, så må jeg på den igen.

_________________
Hilsen butler :animals-cat: :animals-cat: :animals-cat:
Tiden flyver når perler sættes sammen.
http://www.amio.dk/butik/724/


Top
 Profil Hjemmeside 
Svar med citat  
Indlæg: man 13. jul 2009 22:35 
Offline
Opal
Opal

Tilmeldt: lør 7. mar 2009 20:12
Indlæg: 782
Ja ferie er en god ting og det er godt at komme lidt hjemmefra
men det er ikke rart med alt det larm hele tiden

Welkommen tilbage :clap:
Holder først ferie til september :-D

_________________
Hilsen Eva1950


Top
 Profil  
Svar med citat  
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 26 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 17 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
cron

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. Color scheme by ColorizeIt!
Danish translation by Olympus DK Team

Copyrights forbeholdt Cyberimport.dk - Perler til lav selv smykker