Konkurrencen!!!
Redaktør: rumlebumle
Også velkommen fra Mig Anne. Håber du bliver lige så glad for at være på dette forum, som jeg er

-
Anne Marthin
- Opal

- Geografisk sted: Als
Tak skal I have,
jeg synes allerede at det er vidunderligt at være her og glæder mig til meget mere...
Kærlig hilsen fra Anne og godnat...
jeg synes allerede at det er vidunderligt at være her og glæder mig til meget mere...
Kærlig hilsen fra Anne og godnat...
Jeg har båed en almindelig og en til fimo, og de er nogenlunde lige store. Men tror måske også pasta maskiner kommer i flere størrelserLise skrev:Også velkommen til dig Anne, fra mig. Jeg håber, du bliver lige så glad for at være her, som jeg er![]()
Jeg går ud fra, at den specielle pastamaskine, man kan købe til fimo, er noget mindre end en almindelig pastamaskine -for sådan en er noget stor og uhandig, kunne jeg forestille mig. Den jeg havde, var stor og klodset - men super til at lave pasta på
Velkommen Anne 
-
rumlebumle
- Opal

- Geografisk sted: Virum
-Også et stort velkommen fra mig.
Jeg glæder mig rigtig meget til at se hvad I får lavet. Jeg tør endnu ikke bevæge mig med ud i kunsten, men jeg vil sidde misundelig og savle over jeres projekt, det er helt sikkert.
Jeg glæder mig rigtig meget til at se hvad I får lavet. Jeg tør endnu ikke bevæge mig med ud i kunsten, men jeg vil sidde misundelig og savle over jeres projekt, det er helt sikkert.
Velkommen Anne og håber at du bliver glad for at være her inde hos os. glæder mig til at se hvad du laver.
Kærlig hilsen

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
vil også gerne være med 
Hvis man sniffer perlestøv - bliver man så endnu mere afhængig ??