fmg hvad skal vi købe?
Redaktør: rumlebumle
jeg har set charlotte og susanne i nord's... er der ikke andre der vil dele os?... så må vi gøre det via pb?

Women are angels!
And when someone breakes our wings, our spirit or our hearts, we simply continue to fly – on a broomstick – We’re flexible like that…

Jeg har godt nk været doven, og bare skrevet det ned. Men i må gerne se min liste
Dapping punch set, steel, 24 doming punches and a 2x2 inch square dapping block in a wood base. Sold per 25-piece set.
H20-3466TL
Mallet, rawhide with pine wood handle, 11-1/2 inches with 35mm head. Sold individually.
H20-3483TL
Shear, metal sheet cutter, steel, 18 gauge, cuts up to 1mm thickness, 7 inches. Sold individually.
H20-3445TL
Steel hole punch, 73x10x20mm. Sold individually.
H20-3084TL
Cabochon, rhodonite (natural), 18x13mm oval. Sold per pkg of 2.
H20-1845CB
Cabochon, nephrite jade (natural), 7x5mm oval. Sold per pkg of 6.
H20-1523CB
Cabochon, amethyst (natural), 7x5mm oval, A grade. Sold per pkg of 2.
H20-1157CB
Dapping punch set, steel, 24 doming punches and a 2x2 inch square dapping block in a wood base. Sold per 25-piece set.
H20-3466TL
Mallet, rawhide with pine wood handle, 11-1/2 inches with 35mm head. Sold individually.
H20-3483TL
Shear, metal sheet cutter, steel, 18 gauge, cuts up to 1mm thickness, 7 inches. Sold individually.
H20-3445TL
Steel hole punch, 73x10x20mm. Sold individually.
H20-3084TL
Cabochon, rhodonite (natural), 18x13mm oval. Sold per pkg of 2.
H20-1845CB
Cabochon, nephrite jade (natural), 7x5mm oval. Sold per pkg of 6.
H20-1523CB
Cabochon, amethyst (natural), 7x5mm oval, A grade. Sold per pkg of 2.
H20-1157CB
havde faktisk ovoervejet at købe en hammer... meeen til mit lille forbrug mon så ikke en ganske almindelig hammer er ok indtil videre..

Women are angels!
And when someone breakes our wings, our spirit or our hearts, we simply continue to fly – on a broomstick – We’re flexible like that…

kallie skrev:havde faktisk ovoervejet at købe en hammer... meeen til mit lille forbrug mon så ikke en ganske almindelig hammer er ok indtil videre..
Det gør altså en stor forskel at bruge en rigtig hammer, det er meget nemmere at styre og så koster de jo ingenting på fmg
- Susanne i nord
- Opal

- Geografisk sted: Sulsted, nord for Aalborg.
Jeg har skrevet hammer og flakjern på min ønskeseddel i år, så dutter det jo ikke bare at købe det hele selv. Selv om lysten er meget stærk og trangen ligeså.Danagonia skrev:kallie skrev:havde faktisk ovoervejet at købe en hammer... meeen til mit lille forbrug mon så ikke en ganske almindelig hammer er ok indtil videre..
Det gør altså en stor forskel at bruge en rigtig hammer, det er meget nemmere at styre og så koster de jo ingenting på fmg
Hav en god og glad dag. Dem trænger vi alle til.
ihhe ikke lokke.. ikke lokke!! *GG
EJ min plan er lidt at håbe på om ikke der kommet en FMG bestilling mere i det nye år... så man ikke lige ser en tusse flyve afsted mod usa *GG*
EJ min plan er lidt at håbe på om ikke der kommet en FMG bestilling mere i det nye år... så man ikke lige ser en tusse flyve afsted mod usa *GG*

Women are angels!

-
Charlottes
- Opal

- Geografisk sted: Amager
Camilla > Hvilken hammer vil du anbefale når det er til at hamre viklinger flade? Ikke at jeg har lavet nogle endnu men det bliver nok mit næste projekt. 
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)
Jeg bruger sådan en her;Charlottes skrev:Camilla > Hvilken hammer vil du anbefale når det er til at hamre viklinger flade? Ikke at jeg har lavet nogle endnu men det bliver nok mit næste projekt.
http://www.firemountaingems.com/details ... =H203308TL
-
Charlottes
- Opal

Og så var min bestilling lige 1 linie længere. Lotte, det er Camillas skyld!Danagonia skrev:Jeg bruger sådan en her;Charlottes skrev:Camilla > Hvilken hammer vil du anbefale når det er til at hamre viklinger flade? Ikke at jeg har lavet nogle endnu men det bliver nok mit næste projekt.
http://www.firemountaingems.com/details ... =H203308TL
Tak Camilla.
-
Charlottes
- Opal

Camilla > Sidste gang købte jeg denne:
http://www.firemountaingems.com/details ... =H203351TL
Dvs at man ikke kan bruge den fordi det er plastik?
http://www.firemountaingems.com/details ... =H203351TL
Dvs at man ikke kan bruge den fordi det er plastik?