Smilies

Her er du velkommen til at komme med spørgsmål, og gode ideer.

Redaktør: rumlebumle

Brugeravatar
lisbeth
Opal
Opal
Geografisk sted: falster
De ser meget fine ud [smilie=santa3.gif]
Billede I LOVE CATS
Charlottes
Opal
Opal
Geografisk sted: Amager
De nye julesmileys er rigtig fine. Det er bare vildt irriterende at I har ændret rækkefølgen på de gamle og f.eks fjernet ham her: :-( Men så er det jo godt at jeg kan huske hans kode. Det kan jeg til gengæld ikke med de andre som jeg normalt bruger så nu skal jeg sidde og lede hver gang. Øv øv øv. :-L
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)
butler
Opal
Opal
Geografisk sted: Østjylland
Kontakt:
Charlottes skrev:De nye julesmileys er rigtig fine. Det er bare vildt irriterende at I har ændret rækkefølgen på de gamle og f.eks fjernet ham her: :-( Men så er det jo godt at jeg kan huske hans kode. Det kan jeg til gengæld ikke med de andre som jeg normalt bruger så nu skal jeg sidde og lede hver gang. Øv øv øv. :-L
Gud kunne du lige huske hvor de lå. :-o :-o Jeg måtte lede hver gang i-) i-)
Hilsen butler :animals-cat: :animals-cat: :animals-cat:
Tiden flyver når perler sættes sammen.
http://www.amio.dk/butik/724/
Charlottes
Opal
Opal
Jeg har ikke en fotografisk hjerne men jeg vidste da nogenlunde hvor dem jeg brugte mest lå. Nu aner jeg ingenting og der er nogle jeg slet ikke kan finde (men så er det godt at jeg har fundet ud af koderne). :-(
Brugeravatar
lene
ADMIN
ADMIN
Geografisk sted: Nordjylland
Kontakt:
Jeg beklager meget at smilies flytter plads, men de gør det af sig selv, hvis jeg skal sætte dem ind manuelt, vil det ta' en halv dag :D og det har jeg altså ikke tid til. :ymhug: [smilie=santa3.gif] [smilie=santa3.gif]
Mange knus og kreative hilsner

Lene BilledeBillede
Mine madopskrifter
Støt os på Facebook
Brugeravatar
kallie
Safir
Safir
Ha ha.. Jeg sidder da os lisså trofast og leder efter den rette hver gang... men SÅ meget har de da ikke flyttet sig ;)-
Billede
Women are angels!
And when someone breakes our wings, our spirit or our hearts, we simply continue to fly – on a broomstick – We’re flexible like that…

Billede
Charlottes
Opal
Opal
lene skrev:Jeg beklager meget at smilies flytter plads, men de gør det af sig selv, hvis jeg skal sætte dem ind manuelt, vil det ta' en halv dag :D og det har jeg altså ikke tid til. :ymhug: [smilie=santa3.gif] [smilie=santa3.gif]
Det kan jeg godt forstå. Men øv alligevel. :-(
Lise Sonne
Opal
Opal
Kontakt:
Charlottes skrev:
lene skrev:Jeg beklager meget at smilies flytter plads, men de gør det af sig selv, hvis jeg skal sætte dem ind manuelt, vil det ta' en halv dag :D og det har jeg altså ikke tid til. :ymhug: [smilie=santa3.gif] [smilie=santa3.gif]
Det kan jeg godt forstå. Men øv alligevel. :-(
Er vi ikke ude i lidt 'luksusproblemer' ? Jeg synes det er :D med lidt nye smilies :dance: - tak Lene.
Besvar