Igen lidt forskelligt fra mig af...
Redaktør: rumlebumle
Boots det er vildt flotte ting du kan lave ud af " bare " ringe. Smukke ting
Sikke en stor samling guf 
Det er flotte ting du har lsvet er i sær vild med den røde og den med de grønde perler
. men alt er som sevandelig bar helt i top. 
Kærlig hilsen

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Det bliver jo til lidt efterhånden... Har også solgt et par armbånd gennem facebook.
- Til Californien. Så nu er der 2 damer der går rundt med mine knyttede armbånd overthere.. En rar fornemmelse.
Jeg har fået lavet en Etsy butik - og også en ArtFire; men der er ingen varer i butikken endnu.... Tør ikke rigtig tage det sidste spring ud i det. Jeg tror jeg vil nøjes med at sælge lidt via facebook - og så til pigernes veninder.... Måske endda også på QXL.
Tak for rosen.
Jeg har fået lavet en Etsy butik - og også en ArtFire; men der er ingen varer i butikken endnu.... Tør ikke rigtig tage det sidste spring ud i det. Jeg tror jeg vil nøjes med at sælge lidt via facebook - og så til pigernes veninder.... Måske endda også på QXL.
Tak for rosen.

----------------------------------------------
Proud member of Chainmaillers Guild
Nej hvor spændende... Synes da du skal tage og starte din butik op med det samme!!
og det var jeg også interesseret i....det ser bare sk....godt ud - men DOOH....forstår ikke lige din forklaring, kan du ikke tegne det ?? 
Hvis man sniffer perlestøv - bliver man så endnu mere afhængig ??
og de andre ting er selvf. også pæne.... 
Hvis man sniffer perlestøv - bliver man så endnu mere afhængig ??
Jeg kan prøve at lave en lille billedforklaring lidt senere.Linda skrev:og det var jeg også interesseret i....det ser bare sk....godt ud - men DOOH....forstår ikke lige din forklaring, kan du ikke tegne det ??
Tilføjet: Jeg fandt lige denne billedinstruktion. Knuden (som jeg kalder den) hedder egentlig 'mobius ball'.
http://www.mailleartisans.org/articles/ ... i?key=8588

----------------------------------------------
Proud member of Chainmaillers Guild