Vildt smykke NYT NYT
Redaktør: rumlebumle
Je gmå se at få en til at tage et billede af mig på lørdag med mit camera Men men men je ghader jo at blive fotograferer
-
Anne Marthin
- Opal

- Geografisk sted: Als
Vælg en god "fotograf", som snupper et billede af dig,
når du ikke Liiiiige opdager det..
Vi glæder os
når du ikke Liiiiige opdager det..
Vi glæder os
Det er et super spændende sæt i flotte farver 
du har ingen grund til at være bange for caramaet du ser dejlig ud i dit hverdags tøj så jeg kan lige se at du kommer til at ligne en held milioen nu .

Kærlig hilsen

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
-
rumlebumle
- Opal

- Geografisk sted: Virum
Jeg kender godt det med at man HADER sig selv på billeder. Sådan har jeg det også, så jeg kan godt forstå hvis ikke du får "taget dig sammen" til at få taget et sådan billede. HVIS du skal gøre noget for os nysgerrige mennesker, kunne du evt lægge tøjet sammen med smykkerne og tage et billede.. ( Kæft hvor er jeg bare nysgerrig ) Jeg kan nu også sagtens forstille mig hvordan det ser ud og om ikke andet har vi jo trods alt fået et billede af smykkerne, og det må vel i sig selv være det vigtigste.. Og her kan jeg lige knibe et lille -" Vildt lækre smykker" - ind igen..
Jeg overvejede på et tidspunkt at lave en tråd med læg et billede af dig selv som du ser ud lige nu.. Det eneste problem jeg har det med, er at jeg ikke selv vil stille op..
Så jeg forstår dig godt!
Jeg overvejede på et tidspunkt at lave en tråd med læg et billede af dig selv som du ser ud lige nu.. Det eneste problem jeg har det med, er at jeg ikke selv vil stille op..
Allerførst tusind tak for alle jeres indlæg om mine smykker. Jeg var god tnok noget betænkelig ved at oploade det.
Ligger lige et par billeder ind af min overdel og tilbehør. Må sige at overdelen ikke helt kommer til sin ret, når den ligger på gulvet.

Vi får så se om modellen kommer på billede.
Tak for ideen, så je gfik taget billeder af tøjet
Ligger lige et par billeder ind af min overdel og tilbehør. Må sige at overdelen ikke helt kommer til sin ret, når den ligger på gulvet.

Vi får så se om modellen kommer på billede.
Tak for ideen, så je gfik taget billeder af tøjet
du kommer da bare til at ligne en hel milioen . du bliver super flot.

Kærlig hilsen

-
Anne Marthin
- Opal

- Geografisk sted: Als
Det syntes jeg er ramt så godt!

-
Charlottes
- Opal

- Geografisk sted: Amager
Dine smykker passer rigtig godt til tøjet. Jeg er helt sikker på at folk vil komme hen og spørge hvor de kan købe dem. 
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)