Et armbånd, øreringe og en halskæde.

Her kan du vise dine egne kreationer.

Redaktør: rumlebumle

Charlottes
Opal
Opal
Geografisk sted: Amager
Tak for rosen alle sammen. :D

Ja perlehætterne er desværre lidt for store til de jade perler men "normale mennesker" (dem der ikke selv laver smykker ;)- ) ser det ikke, så... Og det er også lidt sværere at se når de hænger istedet for at ligge ned.

Jeg havde købt en masse plastik ind hos panduro inden jeg kom herind og opdagede den store mangfoldige mængde af smukke sten der findes. Og da jeg ikke gider smide det ud, bliver der lavet lidt herhjemme. Og ja nogle af plastik perlerne er smukke.

Mit nye yndlings armbånd skal også laves i lyse nuancer. Jeg har en masse lampwork perler med lyserød (jeg ÆÆÆÆlsker lyserød) hvor jeg vil sætte nogle smukke krakelerede glasperler ind imellem. Men da jeg først kunne komme på posthuset og hente pakken fra Lenes biks igår og ikke lige var så kreativ igår, må det armbånd lige vente med at blive lavet. Men jeg skal nok vise det til jer. Jeg skal også lave et ala i lyseblå. Sikke mange yndlings armbånd jeg får. :D
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)
Brugeravatar
thecobra
Smaragd
Smaragd
Geografisk sted: Ringsted, Danmark
Kontakt:
hejsa :D

Jeg syntes det er nogle flotte ting du har lavet. jeg er helt vilde med dine øreringe, syntes ikk at perlekappen ser sååå meget for stor ud. men dog lidt. du kan hvis du har lyst presse den med hænderne eller med en tang meget blidt ind til perlen så den sidder tæt, det gør jeg tit hvis de er lidt for store.

Det med plastik eller akryl. så ja der findes utrolig mange perler som er viiildt smukke og man kan også købe akryl perler som er dyre end halvædelsten, og de ligner ægte sten men er ikke tunge, og det er meget smart til folk der fx har gigt i hænderne til armbånd.
Grunden til jeg ikke bruger plastik eller akryl er simpelthen at jeg syntes det virker lidt børnehave agtigt og syntes det virker billigt og ikke holdbart. Jeg sagde til mig selv for starten af da jeg begyndte på at lave smykker at det blev ikke noget med plastik og det har så også været en ekstra dyr start for mig, men syntes jeg har udviklet mig hurtigere til at lave lidt mere advanceret smykker. Men som sagt. akryl kan være utrolig flotte.
Mange perle hilsner fra Jacqueline :D
canto
Perle
Perle
Tæske flot kan jeg bare sige,der er sku da utroligt som acryl og plastic
kan ligne rigtigt,det er rigtig flot.

Hilsen Canto
Charlottes
Opal
Opal
Tak Cobra og Canto. :-)

Cobra: Jeg har trykket perlehætterne lidt sammen om stenene i forvejen men jeg kan godt se at jeg mangler at trykke dem en smule mere. Jeg skal nok (men skal også liiiiiiiiige lave lidt flere smykker). ;;)
mooshi.dk
Perle
Perle
Geografisk sted: Kastrup
Kontakt:
Rigtig søde ting du har lavet :-D
Charlottes
Opal
Opal
Tak mooshi. :-)
agronita
Perle
Perle
Geografisk sted: Skanderborg
Kontakt:
Sikke nogle smukke ting. De øreringe er rigtig skønne! :-D
Charlottes
Opal
Opal
Tak Anita. :-)
Anne Marthin
Opal
Opal
Geografisk sted: Als
"De røde guldklumper"(øreringene) synes jeg er helt vidunderlige :dance:
@};- @};- @};-
Charlottes
Opal
Opal
Tak Anne Marthin. :-) Det syntes min mor også så hun kidnappede dem. :-o
Besvar