Et par nye ting fra mig
Redaktør: rumlebumle
Den sidste halskæde er enormt spændende
Tak tak

sam alle de andre allerede har skrevet, nr. 2 er bare flot og meget anderledes - men jeg er nu altså ret vild med den 1 af dine kæder, lækker sammensætning
Hvis man sniffer perlestøv - bliver man så endnu mere afhængig ??
-
Anne Marthin
- Opal

- Geografisk sted: Als
De er MEGET flotte,
specielt den sidste kæde er jo helt skøn også

specielt den sidste kæde er jo helt skøn også
- thecobra
- Smaragd

- Geografisk sted: Ringsted, Danmark
- Kontakt:
hvordan er låsen på den nederste halskæde ?
Det er bare så SUPER Flot... Hvis jeg må vill jeg meget gerne have lov at prøve at kopiere dine to halskæder... Må jeg det??
Jeg har gået i tankerne om en halskæde i samme formål som den du har lavet med 3 strenge.. Har bare ikke helt kunne finde ud af hvordan jeg skulle.. men det der er da en perfekt og flot løsning..
Det er bare så SUPER Flot... Hvis jeg må vill jeg meget gerne have lov at prøve at kopiere dine to halskæder... Må jeg det??
Jeg har gået i tankerne om en halskæde i samme formål som den du har lavet med 3 strenge.. Har bare ikke helt kunne finde ud af hvordan jeg skulle.. men det der er da en perfekt og flot løsning..
Mange perle hilsner fra Jacqueline 
Selvfølgelig må du kopiere, jeg syntes da at det er dejligt at folk kan li' det man laver, og jeg har jo også "nupset" ideen fra et blad, så det er jo ikke mit design.thecobra skrev:hvordan er låsen på den nederste halskæde ?
Låsen er en magnetlås, der samler kæserne i nakken.
Tak for de søde ord piger. 
Super flotte kæder
tibetanske perler med øjer - er det nogle man kan købe på din hjemmeside ?
Ja, jeg har den i shoppen, her et et link http://www.cyberimport.dk/Smykkemateria ... -med-loop/mooshi.dk skrev:Super flotte kæder![]()