Butler du må komme over til dit vindue igen for jeg er overbevist om at alle vores små skovvæsner hjælper os ,for min kreativitet var også væk på et tidspunkt,men så satte jeg mig ud i haven med en tyk trøje og mediterede lidt i tusmørke med mine alfer og andre små væsner bl.a mine 2 små pindsvin der bor i et lille pindsvinebo som vi har lavet til dem og det er 2 år i træk de er i vores have,der gik 2 dage så fik jeg nogle smykkeideer,ja det kan godt være der er nogle der griner af os Butler ,men det er jeg ligeglad med
Nye smykker
Redaktør: rumlebumle
Tusind tak for alle jeres respons det varmer meget
Butler du må komme over til dit vindue igen for jeg er overbevist om at alle vores små skovvæsner hjælper os ,for min kreativitet var også væk på et tidspunkt,men så satte jeg mig ud i haven med en tyk trøje og mediterede lidt i tusmørke med mine alfer og andre små væsner bl.a mine 2 små pindsvin der bor i et lille pindsvinebo som vi har lavet til dem og det er 2 år i træk de er i vores have,der gik 2 dage så fik jeg nogle smykkeideer,ja det kan godt være der er nogle der griner af os Butler ,men det er jeg ligeglad med
og iøvtigt er jeg vild med de perler som du lige har sendt til mig 
Folk må også gerne grine af mig - Jeg ved jeg har dem - Har jo selv set dem nede i skoven. Nu varer det ikke længe inden de helt små skovfolk begynder at rende rundt dernede, og mit barnebarn fra Fyn har også set en, sagde han sidst han var hjemme, så ---------------------------------------------
Rigtig flotte smykker..
De er virkelig fede de lampwork perler... Hvor har du dem fra??
De er virkelig fede de lampwork perler... Hvor har du dem fra??
De bedste hilsner
Mette
Venner er som engle, som hjælper os til at flyve når vores egne vinger har glemt hvordan.
Mette
Venner er som engle, som hjælper os til at flyve når vores egne vinger har glemt hvordan.
Mette dem har jeg købt her og de er så smukke hendes Lampswork
http://stores.shop.ebay.com/Blue-Fire-B ... QQ_armrsZ1
Fååååårk hvor er de bare fede......lisbeth skrev:Mette dem har jeg købt her og de er så smukke hendes Lampswork
Synd jeg ikke har fået taget mig sammen til at handle i udlandet endnu..
(tør ikke - det bliver ALT for dyrt)
De bedste hilsner
Mette
Mette