Ja da Lisbeth, alle er velkommen.lisbeth skrev:Det kan da også være at en fra Falster kommer trillende forbi hvis det er i orden![]()
![]()
![]()
![]()
Showroom hos Cyberimport
Redaktør: rumlebumle
det bliver dejligt hva.....håber det når at blive færdigt til december - julehandlen.....det ville da være godt.
Hvis man sniffer perlestøv - bliver man så endnu mere afhængig ??
Æh bæ buh du er også altid den mest heldige af os to, men bare vent jeg skal nok finde derop engang alligevelHavfruen skrev:butler det likker på den anden side af Ålborg så det er i den forkerte ratning i forhold til holsterbro. Men jeg bor i den rigtie ratning .![]()
Ja men butler det er ikke så svært
du skal bare til Åldborg og så noget længer op af
så det er ikke slemt.
men det er ikke i nerheden af Holsterbro
. Men jeg er i nærheden af Holstebro så her kan du også komme hvis du får lyst Ellers kan vi mødes et sted på motovejen og så kan vi feldes tage op til Lene når hun er færdig med at bygge til.

Med den rigtie ratning mente jeg nu at du kan komme forbi fur for her er ikke så langt fra vejen når du er på vej til holsterbro.

Med den rigtie ratning mente jeg nu at du kan komme forbi fur for her er ikke så langt fra vejen når du er på vej til holsterbro.
Kærlig hilsen

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Super KirstenHavfruen skrev:Ja men butler det er ikke så sværtdu skal bare til Åldborg og så noget længer op af
så det er ikke slemt.
men det er ikke i nerheden af Holsterbro
![]()
![]()
. Men jeg er i nærheden af Holstebro så her kan du også komme hvis du får lyst Ellers kan vi mødes et sted på motovejen og så kan vi feldes tage op til Lene når hun er færdig med at bygge til.
![]()
Med den rigtie ratning mente jeg nu at du kan komme forbi fur for her er ikke så langt fra vejen når du er på vej til holsterbro.![]()
![]()
Det er da det vi gør. Får en tøsedag ud af det. Med lækker frokost på vejen
jep det gør vi nemlig. 
Kærlig hilsen

Så fik jeg endelig tid til at redigere, og lægge lidt billeder ind.
Vi er jo kommet langt, men langt fra færdige. Vi har haft lidt influenza, og så har der bare være sk.... koldt så det ikke har været til at være derude, der er jo ikke varme på endnu. Vi skal have koblet varmerørene på, og det er ikke rigtig til i denne kulde, men min mand går derude lidt hver dag, og nu er det snart tid til at lægge klinker på gulvet. Loftet er sat op, nu mangler bare alt det andet.
Der er også et par billeder med af mit rod herinde i private, så i kan nok se at jeg glæder mig vildt til at få ryddet op, så jeg kan få gjordt ordentlig rent, og ikke bare suse rundt om kasserne med støvsuger og støvklud.

Vi er jo kommet langt, men langt fra færdige. Vi har haft lidt influenza, og så har der bare være sk.... koldt så det ikke har været til at være derude, der er jo ikke varme på endnu. Vi skal have koblet varmerørene på, og det er ikke rigtig til i denne kulde, men min mand går derude lidt hver dag, og nu er det snart tid til at lægge klinker på gulvet. Loftet er sat op, nu mangler bare alt det andet.
Der er også et par billeder med af mit rod herinde i private, så i kan nok se at jeg glæder mig vildt til at få ryddet op, så jeg kan få gjordt ordentlig rent, og ikke bare suse rundt om kasserne med støvsuger og støvklud.

Nej hvor ser det flot ud
og det må være dejligt at have en søn og mand der kan lave det hele selv og jeg glæder mig til engang at komme op og kigge på alle dine ting ;)-og meget flot indgang
Senest rettet af lisbeth søn 10. jan 2010 13:16, rettet i alt 1 gang.
Jeg kan godt se at det er nødvendig med mere plas for i kan jo næsten ikke være der inde uden at i tager enu mer af jeres egen plas til brug. Men er du nu sikker på at i har bygget stor nok for det ser jo ikke stor ud på billedet

Kærlig hilsen

- thecobra
- Smaragd

- Geografisk sted: Ringsted, Danmark
- Kontakt:
og jeg syntes jeg havde mange strenge da jeg havde købt ind på ebay i sommers og de alle kom hjem.
Hold da op hos dig kan man jo svømme sig ind tur i perlestrenge
Hold da op hos dig kan man jo svømme sig ind tur i perlestrenge
Mange perle hilsner fra Jacqueline