hvordan ser i ud??

Her er der mulighed for at snakke om alt det der ikke handler om smykker, bl.a hvad du får dagen til at gå med, dit arbejde, din familie, osv

Redaktør: rumlebumle

Brugeravatar
lisbeth
Opal
Opal
Geografisk sted: falster
Sjov ide syntes jeg og jeg troede også du var mørkhåret Nat hvorfor ved jeg ikke.
Her er jeg med børnebørne på Fæøerne
Billede
Linedans på western Camp
Billede
Billede I LOVE CATS
Brugeravatar
thecobra
Smaragd
Smaragd
Geografisk sted: Ringsted, Danmark
Kontakt:
Her er nogle af mig :D
Jeg er 19år og gift på 2 år

Billede
Billede
Billede
Mange perle hilsner fra Jacqueline :D
Lise
Opal
Opal
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:
Billede af mig, taget i sommer i Reykjavik

Billede
Smykkehilsener
Lise
http://www.smykkekreationer.dk

Unikke og håndlavede smykker i ædelstene, ferskvandsperler samt sammen med Sterling sølv og forgyldt Sterling sølv.
Brugeravatar
Danagonia
Opal
Opal
Geografisk sted: Sydals
Kontakt:
Det er nu sjovt så stor aldersforskel der er på os. Det tænker man jo slet ikke over...
Havfruen
Opal
Opal
Kontakt:
Jeg synes også at det giver et dejlig liv at vi er forskellige i alderen og det giver også andre måde at gribe tingene and på og det er dejlig at der er så mange unge her inde.
Kærlig hilsen

:character-ariel:

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Brugeravatar
thecobra
Smaragd
Smaragd
Geografisk sted: Ringsted, Danmark
Kontakt:
Havfruen skrev:Jeg synes også at det giver et dejlig liv at vi er forskellige i alderen og det giver også andre måde at gribe tingene and på og det er dejlig at der er så mange unge her inde.
Og jeg har det lige modsat jeg syntes det er så skønt er her er mange af jer Voksne ;P hehe..
Mange perle hilsner fra Jacqueline :D
NatasjaA
Safir
Safir
Geografisk sted: København
jeg er glad for der er andre end mig der syntes det er en god ide.. og man sætter sig jo et billed i hoved og i ser slet ikke sådan ud aom jeg havde troede haha.. det er ret sjovt for folk i cyberspace tror jeg er mørkhåret.. haha men det jeg ikke ;)
butler
Opal
Opal
Geografisk sted: Østjylland
Kontakt:
lisbeth skrev:Sjov ide syntes jeg og jeg troede også du var mørkhåret Nat hvorfor ved jeg ikke.
Her er jeg med børnebørne på Fæøerne
Billede
Linedans på western Camp
Billede
Lisbeth
Den kvinde i blåt som du står sammen med,, troede jeg var min søøster, men det kan ikke passe. Hun er hendes genganger så fuldstændig. Mærkeligt !!!!!!
Hilsen butler :animals-cat: :animals-cat: :animals-cat:
Tiden flyver når perler sættes sammen.
http://www.amio.dk/butik/724/
Lise
Opal
Opal
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:
Jeg synes også, det er herligt, med så stor aldersspredning ;)-

Det viser jo, at trods store aldersforskelle, kan en fælles interesse samle os alle sammen :ymhug:

Og uanset alder, kan vi jo lære og lade os inspirere af hinanden. :dance: :dance: :dance:
Smykkehilsener
Lise
http://www.smykkekreationer.dk

Unikke og håndlavede smykker i ædelstene, ferskvandsperler samt sammen med Sterling sølv og forgyldt Sterling sølv.
Brugeravatar
lisbeth
Opal
Opal
Geografisk sted: falster
Det var da mærkeligt men det siges at vi alle har en dobbelt gænger og min bor i kbh og jeg har selv set hende ,men hun hedder Susanne Moose og bor i Jylland og underviser i Linedans bl,a på Western Camp i Kramnitze ved Rødby og er en pragtfuld kvinde med fuld af fis og gang i den :dance:
Billede I LOVE CATS
Besvar