Ny.

Før- fra maj måned. så plus en 6-8 cm.

Redaktør: rumlebumle

Susanne du ved godt at der findes noget "mundsalve" til at smøre på gumerne på så børn der får tænder ikke???Susanne i nord skrev:Har haft en dejlig dag, har været ved frisøren og fået klippet 20/25 cm hår af og fået en frisure nu. Rigtig fedt.
Desværre røg det gode humør kort efter, da lille pigen har været pyldret hele dagen da der er hele 2 nye tænder der er ved at bryde igennem. Med feber og skal helst ligge på min mor og bare kigge for der er bedst at være. På trods har hun brugt knap 3 timer på at små og stortude. lille skat. Nu sover hun endelig, så håber bare hun har det bedre imorgen.

vase skrev:Susanne du ved godt at der findes noget "mundsalve" til at smøre på gumerne på så børn der får tænder ikke???Susanne i nord skrev:Har haft en dejlig dag, har været ved frisøren og fået klippet 20/25 cm hår af og fået en frisure nu. Rigtig fedt.
Desværre røg det gode humør kort efter, da lille pigen har været pyldret hele dagen da der er hele 2 nye tænder der er ved at bryde igennem. Med feber og skal helst ligge på min mor og bare kigge for der er bedst at være. På trods har hun brugt knap 3 timer på at små og stortude. lille skat. Nu sover hun endelig, så håber bare hun har det bedre imorgen.
Jeg ved ikke om det er på recept...
Nå med hej:-)
jeg kiggede lige ind i denne her tråd.... Har en minikrise pga. et dumt ben der holder mig vandret det meste af dagen, så er lidt restløs her til aften...