Bytte bytte perler APRIL
Redaktør: rumlebumle
Hold da op hvor er det smukke ting i allesammen har fået lavet.

-
Love-Shopping
- Opal

Mange tak.. det er den opskrift der for nyligt blev lagt ind under vejledninger.butler skrev:Hvor er de flotte. Hvilken opskrift har du lavet perleboldene efter.Love-Shopping skrev:Så fik jeg lige lavet 2 par øreringe da sønnen sov til middag.![]()
Ved ikke endnu hvad resten af perlerne skal bruges til..
Hvis du har et link til den, ligger du den så ikke lige ind under den hvor der ligger forskellige link.![]()
så den kan findes igen
![]()
Knus fra Katja
Så fik jeg også taget billeder

Sikker mange ting du har fådet ud af dine perler.
Kærlig hilsen

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
- Susanne i nord
- Opal

- Geografisk sted: Sulsted, nord for Aalborg.
Super lækre lette sager Lene. Synes de er flotte.
Hav en god og glad dag. Dem trænger vi alle til.
Super mange tak Lisbeth, jeg var helt kommet fra at notere dig da jeg lige måtte kommentere dine kobberdele i armbåndet. Undskyld
Du er nu gjort grøn.
Der er mange indlæg i denne måned jeg forsøger at notere jer ned eftersom i kommer med billeder på, men har jeg glemt jer så sig lige til
Og nu er der kun en lille uge tilbage, glæder mig til at se de sidste resultater.. og der er oprettet en MAJ tråd som kom frisk!
Der er mange indlæg i denne måned jeg forsøger at notere jer ned eftersom i kommer med billeder på, men har jeg glemt jer så sig lige til
Og nu er der kun en lille uge tilbage, glæder mig til at se de sidste resultater.. og der er oprettet en MAJ tråd som kom frisk!
- Susanne i nord
- Opal

Tror ski min kassefatning vil til at lykkes for mig
Update senere på dagen. Lige nu ser her sådan ud.

hygge hygge med Vanessa Mae musik på puteren.
Update senere på dagen. Lige nu ser her sådan ud.

hygge hygge med Vanessa Mae musik på puteren.
Skal lige minde de som ikke har uploaded billeder endnu at fristen er i morgen kl. 20.00 ;D
Plus de som gerne vil være med i næste måned skal melde sig til inden 20.30 ;D
Plus de som gerne vil være med i næste måned skal melde sig til inden 20.30 ;D
- Susanne i nord
- Opal

Så er der update...

Kanten er dog lidt for høj, arbejde stadig på at få det rettet helt pænt og jævnt.

Så nåede jeg ikke mere idag, kan ikke helt enes med det, men er da meget bedre end mit sidste forsøg.
(dette er mit første forsøg.)

Kanten er dog lidt for høj, arbejde stadig på at få det rettet helt pænt og jævnt.

Så nåede jeg ikke mere idag, kan ikke helt enes med det, men er da meget bedre end mit sidste forsøg.
(dette er mit første forsøg.)