Golden Lakes - en lille fælles bestilling?
Redaktør: rumlebumle
- FrkBettina
- Opal

- Geografisk sted: Jammerbugt/Nordjylland
Hvor er din mand sød 
Bettina
ja det er RIGTIG sød af ham

-
Smykkeunivers
- Opal

- Geografisk sted: Birkerød
- Kontakt:
Puha, min udregning passer ikke med GL's. Jeg fik 105USD tilbage, men når jeg ligger priserne for de udsolgte varer sammen for jeg 96USD, det er ikke så meget, men alligevel. Jeg tror jeg venter til jeg får sten og tæller allle strenge så vi er sikker på antallet.
Pia, jeg vil meget gerne bruge dit hjælp
Når jeg er helt færdig med alle udregninger sender jeg Excel arket til dig til gennemtjekning, så er vi sikker på at jeg ikke snydt nogle
Det er altid bedre med to par øjne, ikke?
Pia, jeg vil meget gerne bruge dit hjælp
-
Smykkeunivers
- Opal

- Kontakt:
Lort
undskyld
men lige pludselig skal min kære mand til møde midt på dagen i morgen, jeg håber at han kan nå at få pakken før.
men lige pludselig skal min kære mand til møde midt på dagen i morgen, jeg håber at han kan nå at få pakken før.
-
rumlebumle
- Opal

- Geografisk sted: Virum
Ved du om der er mulighed for at "omdirrigere" pakken til et andet sted? Tænker her, at HVIS det skulle gå helt galt, er jeg hjemme og har mulighed for at kunne tage imod pakken, men jeg har ingen ide om det overhovedet kan lade sig gøre

-
Smykkeunivers
- Opal

- Kontakt:
Tak søde Lotte
Ja, man kan godt ændre adressen, jeg håber virkelig at pakken kommer på det rigtig tidspunkt i morgen ellers vil jeg meget gerne bruge dit hjælp.
-
rumlebumle
- Opal

- Geografisk sted: Virum
Jeg sender dig lige en PB med mit mobilnummer, så kan du altid ringe hvis det går helt galt.
-
Smykkeunivers
- Opal

- Kontakt:
Så er pakken hjemme 

LOKE'S GHOST