B-L-L-L-A-J-S–D-S–FFrkBettina skrev:Bytterækkefølgen - HVAD betyder det ????
=
B sender til L som sender til L som sender til L som sender til A som sender til J som sender til S som sender til D som sender til S som sender til F som sender til B
Redaktør: rumlebumle
B-L-L-L-A-J-S–D-S–FFrkBettina skrev:Bytterækkefølgen - HVAD betyder det ????

Tak, så forstår jeg det nu ... Men ville det ikke være sjovere, at gætte uden ?BlueRaven skrev:B-L-L-L-A-J-S–D-S–FFrkBettina skrev:Bytterækkefølgen - HVAD betyder det ????
=
B sender til L som sender til L som sender til L som sender til A som sender til J som sender til S som sender til D som sender til S som sender til F som sender til B![]()

Det er mig, skulle lige drille - sorryBlueRaven skrev:Intet - det er jo det der er det sørgelige. Så megen kiggen after spor - og så var der kun vildsporFrkBettina skrev:Jo, det ligner da en af de klode sten... Men hvad har det med mig at gøre ?![]()

Ja, synes også det lignede dine farver - efter jeg havde luret din hj.side og smykker herindeShawnee skrev:Frk.Bettina.. Du har helt ret - det var mig der sendte til dig.

What!!! Du tager pis på mig. Ringene jeg lavede bliver flittigt brugt (normalt gider jeg ellers ikke ringe), og laaaangt de fleste jeg møder, synes det er nogle fede sten. Og jeg er i hvert fald super glad for dem!!!FrkBettina skrev:Var ellers lidt betænkelig ved at sende stenene, da jeg ikke kender nogle IRL der synes om dem