Hvor er jeg sur
Vores forsendelse består åbenbart af 2 pakker, hvor den ene er hjem hos mig og anden er i Kolding!!! Der står på ups side at FORKERT DISTRIBUTION VED UPS-AFDELING / NY LEV.DATO FASTSAT
Det er bare utroligt at man betale så mange penge for fragt fordi det er ups og får så dårlig service. Så jeg aner ikke hvornår vi får anden pakke - kontakte ups i morgen.
Jeg var helt forskrækket, da jeg begyndt at tælle og se at der mangler 5 forskellige slags sten
En lille bemærkning - Purple agate slabs er voldsomme De er bare SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ store, men flotte hvor botswana agate slabs er ikke så pæne
Botswana slabs ser ikke sådan ud som på billedet. Der sidder slabs tæt på hinanden, hvor reelt sidder de med lang afstand og gummirøre imellem. Der er ingen sorte streger på sten, kun mørkerå på nogle ad dem.
De kan sagtens bruges, men de er undeledes end på billedet.
AngelDeLux, canto og Bæk - jeg mangle stadig jeres adresser og ønsker hvordan I vil have jeres sten (som pakke eller som brev).
Jeg sende perlene ud først nå jeg har jeres indbetalinger for moms+porto fra mig. Jeg sender beløb i morgen.