Side 3 af 3
Re: Hvilke kamera'er kan I anbefale ?
: tirs 14. dec 2010 18:22
af BlueRaven
Lise Sonne skrev:Så har jeg fået købt mig et Canon Powershot SX210IS, glæder mig til at prøve det...... har bare lige brug for at finde et par timer mere i døgnet for at få det hele til at gå op

Tillykke med det! Jeg kan kun sige, at det er et godt valg.
De par timer mere i døgnet, du behøver, er slet ikke nødvendige, med sådan et kamera.
Bare sæt programhjulet på P (eller auto), og skyd løs
Jeg glæder mig vildt, til at se lidt billeder fra dig igen.

Re: Hvilke kamera'er kan I anbefale ?
: tirs 14. dec 2010 18:45
af Lise Sonne
BlueRaven skrev:Lise Sonne skrev:Så har jeg fået købt mig et Canon Powershot SX210IS, glæder mig til at prøve det...... har bare lige brug for at finde et par timer mere i døgnet for at få det hele til at gå op

Tillykke med det! Jeg kan kun sige, at det er et godt valg.
De par timer mere i døgnet, du behøver, er slet ikke nødvendige, med sådan et kamera.
Bare sæt programhjulet på P (eller auto), og skyd løs
Jeg glæder mig vildt, til at se lidt billeder fra dig igen.

Det er ikke at tage billederne jeg frygter - det er hele opsætningen med driver bla.bla til computeren, jeg synes er dødkedeligt, plus at jeg faktisk stadig sidder på mit arbejde og knokler (og skriver her indimellem, når det andet bliver for meget)
Re: Hvilke kamera'er kan I anbefale ?
: tirs 14. dec 2010 19:26
af Charlottes
Sidder du og arbejder nu???? Men kl er jo halv otte om aftenen.

Re: Hvilke kamera'er kan I anbefale ?
: tirs 14. dec 2010 20:33
af Lise Sonne
Charlottes skrev:Sidder du og arbejder nu???? Men kl er jo halv otte om aftenen.

Nu går jeg hjem - er lidt træt nu efter 12½ timers arbejdsdag (og så kalder vi det deltid ?!

)
Re: Hvilke kamera'er kan I anbefale ?
: ons 15. dec 2010 13:02
af Charlottes
Er det Amerikansk deltid???

Re: Hvilke kamera'er kan I anbefale ?
: ons 15. dec 2010 15:33
af Lise Sonne
Re: Hvilke kamera'er kan I anbefale ?
: ons 15. dec 2010 17:10
af Charlottes
Ohh... Hårdt... Det kan være du skal søge om flertidszone-betaling???
