Side 3 af 4

Re: Krisehjælp - Blogspot ....

: tirs 14. dec 2010 19:33
af FrkBettina
nope ;)-

Re: Krisehjælp - Blogspot ....

: tirs 14. dec 2010 20:40
af Danagonia
FrkBettina skrev:Det gør man under :
1. Nyt indlæg
2. Redigere sider
3. Ny side


Man kan tilføje op til 10 separate sider. ;;)
Ok nu er jeg med på hvad det er I har gjort. Det blogger gør, er at den ligger et link direkte til dit indlæg. Det er altså ikke en underside som fungere ligesom en side mere på din blog, det er bare et direkte link til et specifikt indlæg. Det er ment som en hurtig måde for dine læsere at finde oplysninger som "hvad handler den her blog om" "Hvem har skrevet den" osv. Altså ting der ikke ændre sig som bare skal stå der som information. Jeg kan ikke se nogen muligheder for du kan oprette indlæg på den ligesom din forside. Hvis du skal det, skal du lave undersiden på en anden måde.

Re: Krisehjælp - Blogspot ....

: tirs 14. dec 2010 20:50
af FrkBettina
hmmmm....
så dem, der har hvad jeg taler om, lægger først deres indlæg ud på startsiden og derefter igen på info siden...
Det må jeg lige have undersøgt ;;)

Re: Krisehjælp - Blogspot ....

: tirs 14. dec 2010 21:12
af Danagonia
Nej hende du linkede til gør ligesom dig. Hun laver det ene indlæg der skal være på undersiden, og så ændre hun ikke på det, og hvis hun gør, så ændre hun i det første indlæg hun lavede og retter det til. Hun kan heller ikke lave nye indlæg med kommentarer nedenunder forteksempel hendes title om "mig". Hun kan kun lave nye indlæg på hendes forside.

Re: Krisehjælp - Blogspot ....

: tirs 14. dec 2010 21:52
af FrkBettina
Jamen, hun har da det samme indlæg på startsiden og på info/tema siden , right ? :D
og når man trykker på fx et link på startsiden, så vupti - kommer man over til lige netop det samme på info/tema siden..

Er du snart træt af mig ? Billede

Re: Krisehjælp - Blogspot ....

: tirs 14. dec 2010 22:24
af Danagonia
FrkBettina skrev:Jamen, hun har da det samme indlæg på startsiden og på info/tema siden , right ? :D
og når man trykker på fx et link på startsiden, så vupti - kommer man over til lige netop det samme på info/tema siden..

Er du snart træt af mig ? Billede
Korrekt :-D og nej

Re: Krisehjælp - Blogspot ....

: tirs 14. dec 2010 22:28
af FrkBettina
jamen, skriver hun så samme indlæg begge steder ... eller hvordan kommer indlæggene til at "snakke sammen"
er helt :-\ nu ...

Re: Krisehjælp - Blogspot ....

: tirs 14. dec 2010 22:58
af FrkBettina
Tror s.. jeg har fundet ud af det nu Billede

Rosenbak > kan du følge med ? ;;)
Men jeg ved faktisk ikke om man kan have en webshop på blogspot...
Tror Worldpress er bedre til det og der er der heller ingen fare for, at ens side lige pludselig bliver lukket ned, da det er ens egen..

Re: Krisehjælp - Blogspot ....

: ons 15. dec 2010 00:19
af Danagonia
FrkBettina skrev:Tror s.. jeg har fundet ud af det nu Billede

Rosenbak > kan du følge med ? ;;)
Men jeg ved faktisk ikke om man kan have en webshop på blogspot...
Tror Worldpress er bedre til det og der er der heller ingen fare for, at ens side lige pludselig bliver lukket ned, da det er ens egen..
Godt du fandt ud af det, for nu forstod jeg igen ikke spørgsmålet =)) Tror jeg skal læse dem en ekstra gang før jeg svarer :)) Man kan ikke lave webshop på blogspot. Og på wordpress mener jeg kun du kan hvis du betaler for det.

Re: Krisehjælp - Blogspot ....

: ons 15. dec 2010 10:36
af FrkBettina
Billede