fmg ?

Her er du velkommen til at komme med spørgsmål, og gode ideer.

Redaktør: rumlebumle

Brugeravatar
Shawnee
Opal
Opal
Geografisk sted: Nordsjælland
Kontakt:
Anja og jeg er også med..

Men skal vi ikke regne med der bliver oprettet en helt ny tråd i august - og så melder vi til der.. Jeg mener - der er jo læææænge til..... ;)-
De bedste hilsner
Mette

:angelic-little:

Venner er som engle, som hjælper os til at flyve når vores egne vinger har glemt hvordan. :angelic-flying:
Kirsten
Safir
Safir
Geografisk sted: Næstved
Hvis det skal være i august, skal der være rimelig kort "tilmelding" - ellers går der lang tid inden vi får bestilt det hjem. Jeg skal bruge mine materialer til mine julemarkeder, som løber af stablen i november.
Man kunne måske også lave sin bestilling nu. Samle alle sammen .. der plejer altid at være nogen som kommer i sidste øjeblik ... eller efter øjeblikket ;;) så alle der ved hvad de skal have, har dem klar ..... så kan bestillingen blive skippet afsted først i august. :whistle:
Mvh
Kirsten

:::::::::::::::::::::
Carpe diem
Charlottes
Opal
Opal
Geografisk sted: Amager
Kirsten: Det er ikke en god idé at lave en bestilling klar nu og vente med at sende den til august. Ting kan blive udsolgt, der kan komme nye varer og priserne kan stige og falde på noget af det.
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)
Smykkeunivers
Opal
Opal
Geografisk sted: Birkerød
Kontakt:
Hvis vi venter til august og det vil være mig som stå for bestillingen, kan jeg love at det vil gå meget stærk :))
mjanneh
Smaragd
Smaragd
Det lyder rigtigt, at der vil være problemer mht at vælge varer nu og så vente til august med at sende.

HVIS vi så bare er få, der bestiller nu, så bliver omkostningerne vel blot relativt højere og mængderabatten tilsvarende lavere?

Er der nogen, som vil være med nu, så er jeg også interesseret (jeg vil efter at have overvejet gerne have varerne i hus inden september).

Derfor kunne man spørge: Hvor mange er interesserede i en bestilling nu, selv om omkostningerne bliver lidt højere?

Jeg er :-)
Kirsten
Safir
Safir
Charlottes skrev:Kirsten: Det er ikke en god idé at lave en bestilling klar nu og vente med at sende den til august. Ting kan blive udsolgt, der kan komme nye varer og priserne kan stige og falde på noget af det.
Ups .... det havde jeg ikke liiiige tænkt på :p
Mvh
Kirsten

Carpe diem
Kirsten
Safir
Safir
Smykkeunivers skrev:Hvis vi venter til august og det vil være mig som stå for bestillingen, kan jeg love at det vil gå meget stærk :))
Så er jeg helt rolig :D
Mvh
Kirsten

Carpe diem
mjanneh
Smaragd
Smaragd
Kirsten skrev:
Smykkeunivers skrev:Hvis vi venter til august og det vil være mig som stå for bestillingen, kan jeg love at det vil gå meget stærk :))
Det lyder super!

/Marianne
Smykkeunivers
Opal
Opal
Geografisk sted: Birkerød
Kontakt:
Kirsten skrev:
Så er jeg helt rolig :D
mjanneh skrev:
Kirsten skrev:
Det lyder super!

/Marianne
Bare I ikke klage over det senere :)) :)) :))
Brugeravatar
Linda
Opal
Opal
Geografisk sted: København N.
Kontakt:
bare vi får lidt mere end 2 dage....hihihiih :D
Hvis man sniffer perlestøv - bliver man så endnu mere afhængig ??
Besvar