Men skal vi ikke regne med der bliver oprettet en helt ny tråd i august - og så melder vi til der.. Jeg mener - der er jo læææænge til.....
fmg ?
Redaktør: rumlebumle
Anja og jeg er også med..
Men skal vi ikke regne med der bliver oprettet en helt ny tråd i august - og så melder vi til der.. Jeg mener - der er jo læææænge til.....
De bedste hilsner
Mette
Venner er som engle, som hjælper os til at flyve når vores egne vinger har glemt hvordan.
Mette
Venner er som engle, som hjælper os til at flyve når vores egne vinger har glemt hvordan.
Hvis det skal være i august, skal der være rimelig kort "tilmelding" - ellers går der lang tid inden vi får bestilt det hjem. Jeg skal bruge mine materialer til mine julemarkeder, som løber af stablen i november.
Man kunne måske også lave sin bestilling nu. Samle alle sammen .. der plejer altid at være nogen som kommer i sidste øjeblik ... eller efter øjeblikket
så alle der ved hvad de skal have, har dem klar ..... så kan bestillingen blive skippet afsted først i august. 
Man kunne måske også lave sin bestilling nu. Samle alle sammen .. der plejer altid at være nogen som kommer i sidste øjeblik ... eller efter øjeblikket
Mvh
Kirsten
:::::::::::::::::::::
Carpe diem
Kirsten
Carpe diem
-
Charlottes
- Opal

- Geografisk sted: Amager
Kirsten: Det er ikke en god idé at lave en bestilling klar nu og vente med at sende den til august. Ting kan blive udsolgt, der kan komme nye varer og priserne kan stige og falde på noget af det.
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)
-
Smykkeunivers
- Opal

- Geografisk sted: Birkerød
- Kontakt:
Hvis vi venter til august og det vil være mig som stå for bestillingen, kan jeg love at det vil gå meget stærk 
Det lyder rigtigt, at der vil være problemer mht at vælge varer nu og så vente til august med at sende.
HVIS vi så bare er få, der bestiller nu, så bliver omkostningerne vel blot relativt højere og mængderabatten tilsvarende lavere?
Er der nogen, som vil være med nu, så er jeg også interesseret (jeg vil efter at have overvejet gerne have varerne i hus inden september).
Derfor kunne man spørge: Hvor mange er interesserede i en bestilling nu, selv om omkostningerne bliver lidt højere?
Jeg er
HVIS vi så bare er få, der bestiller nu, så bliver omkostningerne vel blot relativt højere og mængderabatten tilsvarende lavere?
Er der nogen, som vil være med nu, så er jeg også interesseret (jeg vil efter at have overvejet gerne have varerne i hus inden september).
Derfor kunne man spørge: Hvor mange er interesserede i en bestilling nu, selv om omkostningerne bliver lidt højere?
Jeg er
Ups .... det havde jeg ikke liiiige tænkt påCharlottes skrev:Kirsten: Det er ikke en god idé at lave en bestilling klar nu og vente med at sende den til august. Ting kan blive udsolgt, der kan komme nye varer og priserne kan stige og falde på noget af det.
Mvh
Kirsten
Carpe diem
Kirsten
Carpe diem
-
Smykkeunivers
- Opal

- Geografisk sted: Birkerød
- Kontakt:
Kirsten skrev:Så er jeg helt roligSmykkeunivers skrev:Hvis vi venter til august og det vil være mig som stå for bestillingen, kan jeg love at det vil gå meget stærk
Bare I ikke klage over det seneremjanneh skrev:Det lyder super!Kirsten skrev:Smykkeunivers skrev:Hvis vi venter til august og det vil være mig som stå for bestillingen, kan jeg love at det vil gå meget stærk
/Marianne
bare vi får lidt mere end 2 dage....hihihiih 
Hvis man sniffer perlestøv - bliver man så endnu mere afhængig ??