Har også hentet PIXresizer, det er lidt mere smart end Razor ..
Træt af at skrive din hilsen??
Redaktør: rumlebumle
- FrkBettina
- Opal

- Indlæg: 614
- Tilmeldt: tors 23. sep 2010 21:17
- Geografisk sted: Jammerbugt/Nordjylland
aha, tror måske det er pga jeg ikke altid lukker min pc, den går bare i dvale ... anyway, nu virker det og ja, det er altså et ret smart program .... når man ellers lige ved det, som jeg har lært de sidste par dage
Har også hentet PIXresizer, det er lidt mere smart end Razor ..
Har også hentet PIXresizer, det er lidt mere smart end Razor ..
Bettina