Hun er en tro kopi af min søste. Det er min ældste søster og hun er tvilling, men det er en tvillingebror. Sidder nu og tænker på om der har været rillinger, og den ene er bliver " givet væk "lisbeth skrev:Det var da mærkeligt men det siges at vi alle har en dobbelt gænger og min bor i kbh og jeg har selv set hende ,men hun hedder Susanne Moose og bor i Jylland og underviser i Linedans bl,a på Western Camp i Kramnitze ved Rødby og er en pragtfuld kvinde med fuld af fis og gang i den
hvordan ser i ud??
Redaktør: rumlebumle
Her er jeg så...

De bedste hilsner
Mette
Venner er som engle, som hjælper os til at flyve når vores egne vinger har glemt hvordan.
Mette
Venner er som engle, som hjælper os til at flyve når vores egne vinger har glemt hvordan.
-
Charlottes
- Opal

- Geografisk sted: Amager
Jeg hader at få taget billeder men jeg gemte mig bag Futte da jeg tog billedet og så var det lidt nemmere (at han så var et fjollehovede der fik mig til at være ved at dø af grin er en anden sag):

Og hvis I vil se giraffen uden en Futte, så værsgod:

Og hvis I vil se giraffen uden en Futte, så værsgod:
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)
-
rumlebumle
- Opal

- Geografisk sted: Virum
Hvor er det altså bare festligt at se jer allesammen..
Charlottes: Jeg havde en forestilling om at du var super blondine. hehe.. OG ovenikøbet havde jeg forstillet mig du var korthåret.. Sikken da man kan tage fejl.
Jeg skal nok prøve at se at få lagt et billede ind af mig selv.. Snarest! Hader det, hader det, hader det, hader det..

Charlottes: Jeg havde en forestilling om at du var super blondine. hehe.. OG ovenikøbet havde jeg forstillet mig du var korthåret.. Sikken da man kan tage fejl.
Jeg skal nok prøve at se at få lagt et billede ind af mig selv.. Snarest! Hader det, hader det, hader det, hader det..
det er synd at du ikke kan lide at lægge bileder ind i vores dejlige forum, det kan jeg da ikke fordtå

Kærlig hilsen

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
-
Charlottes
- Opal

- Geografisk sted: Amager
Rumle> Var det en fornærmelse du lige kom med eller...?
At du tror at jeg ikke bare er blondine men super blondine.

Og hvis du ikke selv lige smutter et billede herind, så tvinger jeg dig med til Tomato-lagersalg i næste uge og tager et billede af dig der. Og så bliver det ikke fra din pæneste side.
Så jeg ville skynde mig hvis jeg var dig.
Jeg elsker altså alle de smileyer.
Og hvis du ikke selv lige smutter et billede herind, så tvinger jeg dig med til Tomato-lagersalg i næste uge og tager et billede af dig der. Og så bliver det ikke fra din pæneste side.
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)
Ja her er så jeg.
Har ikke mange billeder af mig selv. Jeg hader at blive fotograferet, så det er noget jeg altid prøver på at undgå.

Har ikke mange billeder af mig selv. Jeg hader at blive fotograferet, så det er noget jeg altid prøver på at undgå.

-
rumlebumle
- Opal

- Geografisk sted: Virum
Det var bestemt ikke nogen fornærmelse, blot et billede af hvordan jeg troede du så ud.. hehe..Charlottes skrev:Rumle> Var det en fornærmelse du lige kom med eller...?At du tror at jeg ikke bare er blondine men super blondine.
![]()
![]()
Og hvis du ikke selv lige smutter et billede herind, så tvinger jeg dig med til Tomato-lagersalg i næste uge og tager et billede af dig der. Og så bliver det ikke fra din pæneste side.Så jeg ville skynde mig hvis jeg var dig.
![]()
![]()
Ihhhh, hvor du hundser med mig. Jamen enten bliver jeg jo nødt til at tage med eller også må jeg hurtigst muligt få lagt et billede ind. Jeg bliver da stresset!!
Jeg synes det er hygeligt at få sadt ansigt på jer alle sammen. Og jeg synes at i alle ser hygelige ud , så nu mangler vi bar at vi kan finde ud af at mødes på et eller andet tidspunkt. Hvor vi kan få sludert og drukket en masse
. Det kan jo være at Lene holder åbenhus når de er færdige med al deres bygen om. Hi Hi
Kærlig hilsen