Vandrepakke tilmelding
Redaktør: rumlebumle
-
rumlebumle
- Opal

- Geografisk sted: Virum
Det kan det sagtens, så jeg skriver dig bare på listen.. 
Pakken er nu havnet hos mig..
Sender den videre sidst på ugen..
Sender den videre sidst på ugen..
De bedste hilsner
Mette
Venner er som engle, som hjælper os til at flyve når vores egne vinger har glemt hvordan.
Mette
Venner er som engle, som hjælper os til at flyve når vores egne vinger har glemt hvordan.
Pakken er nu afleveret til ild-smykker... 
De bedste hilsner
Mette
Mette
-
rumlebumle
- Opal

Personligt afleveret?? For sådan et postbud vil jeg altså også have..

Jeeps - der skal jo være lidt fordele - når man bor i samme lokalområde..rumlebumle skrev:Personligt afleveret?? For sådan et postbud vil jeg altså også have..![]()
![]()
De bedste hilsner
Mette
Mette
-
rumlebumle
- Opal

Ej, det er snyd!! Leverer du også til Virum for jeg har jo bestilt noget hos dig..

-
Charlottes
- Opal

- Geografisk sted: Amager
Hvis hun leverer til Virum, så råb lige højt. Så har jeg et par stativer der skal med nordpå som jeg gerne leverer i Virum. Men det kommer an på hvad hun tager pr km for personlig afhentning.

Kan vi ikke bare holde et smykke-træf istedet?
Så kan vi bytte til vi er blå i hovederne. Jeg kan lige se det for mig. En flok skøre tøser der til sidst slet ikke kan overskue hvad de har byttet med hvem og hvad de egentlig ender med at komme hjem med. Sikke en dag det ville være. 
Kan vi ikke bare holde et smykke-træf istedet?
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)