fmg hvad skal vi købe?
Redaktør: rumlebumle
- Susanne i nord
- Opal

- Geografisk sted: Sulsted, nord for Aalborg.
Metal blok, så må jeg på jagt efter sådan en.... hehe... fået tilføjet en hammer. hihi.... ku ikke holde mig i skindet.
Hav en god og glad dag. Dem trænger vi alle til.
Susanne i nord skrev:Metal blok, så må jeg på jagt efter sådan en.... hehe... fået tilføjet en hammer. hihi.... ku ikke holde mig i skindet.
- Susanne i nord
- Opal

- Geografisk sted: Sulsted, nord for Aalborg.
Nemlig, synes det er en meget god undskyldning.Danagonia skrev:Susanne i nord skrev:Metal blok, så må jeg på jagt efter sådan en.... hehe... fået tilføjet en hammer. hihi.... ku ikke holde mig i skindet.Jeg havde faktisk også ønsket mig alt det der er på min liste, men det er jo billigere at købe det fra fmg end hvis de skal ud og købe det bagefter hos nogle andre (Er min undskyldning)
Forresten er det sådan en blok her der bruges? http://www.firemountaingems.com/details ... =H203354TL
Skal altså prøve det noget mere, er mega skægt at hamre.
Hav en god og glad dag. Dem trænger vi alle til.
Lige præcis sådan...
Og ja det er sjovt at hamre 
-
Charlottes
- Opal

- Geografisk sted: Amager
Det var godt du lige skrev det. For jeg har kun den gummi-blok. Jeg troede den var god fordi den tog lyden. Men nu er den dumme underbo smidt ud (hun bankede op i sit loft bare jeg overvejede at bruge en hammer) og ham der bor der nu er nok ligeglad så... Åhhh... Så blev fmg-bestillingen jo lige meget dyrere. 
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)
Men du har jo stadig sparet masser af penge i forhold til at købe det i DKCharlottes skrev:Det var godt du lige skrev det. For jeg har kun den gummi-blok. Jeg troede den var god fordi den tog lyden. Men nu er den dumme underbo smidt ud (hun bankede op i sit loft bare jeg overvejede at bruge en hammer) og ham der bor der nu er nok ligeglad så... Åhhh... Så blev fmg-bestillingen jo lige meget dyrere.
Er der andre der vil dele deres liste...?
Mon vi er ved at ha fyldt vores eget containerskib

Mon vi er ved at ha fyldt vores eget containerskib

Women are angels!
And when someone breakes our wings, our spirit or our hearts, we simply continue to fly – on a broomstick – We’re flexible like that…

- FrkBettina
- Opal

- Geografisk sted: Jammerbugt/Nordjylland
I må da gerne se min 
Bettina
- FrkBettina
- Opal

- Geografisk sted: Jammerbugt/Nordjylland
Nej, jeg har ikke set andres liste 
Bettina