Du må lige sige til, når du rydder ud- jeg fik nemlig en pige i slutn af marts:) og har en dreng i forvejen. Pt har vi dog fået lidt tøj af nogle venner....prinsesse skrev:tillykke med mavsen....hi hi har selv 2 dejlige prinsesser på 2½ og 7. du skulle vel ikke mangle tøj til det første år? har en hel sæk til 350kr og skal igen igen have ryddet ud så der kommer sikkert mere.Susanne i nord skrev:Er gravid i uge 18 Har termin d. 26 januar. og kan nu rigtigt se min fine gravide mave. Er altså lidt hyggeligt.Joanna skrev:Nu har jeg luret på denne udfordring en stykketid og NU hopper jeg alligevel på, selvom jeg presses noget på jobbet. Jeg kan perle (på snor), wire wrappe/vikle, knytte. Jeg kan lide de fleste farver - undtagen neon.
Og Susanne i Nord - er jeg gået glip af noget?? Er du gravid igen? Skal vi sige tillykke og alt sådan noget??
Knus joanna
BytteBytte - SEPTEMBER og OKTOBER - 2012
Redaktør: rumlebumle
-
AnneSkovsgaard
- Perle

- Kontakt:
Det er hermed gjort - men uanset hvad farver folk lister, har afsenderen frie hænder på det punkt.pmcc2363 skrev:Jeg vil gerne ændre mine farver til alle farver, bliver for kedeligt med kun de 2 farver, så det er lige meget hvad farve der bliver sendt til mig
Jeg synes bare tit jeg har "ens" perler i flere farver,
og så kan jeg jo lige så godt sende den farve modtageren bedst kan lide
Er gravid i uge 18 Har termin d. 26 januar. og kan nu rigtigt se min fine gravide mave. Er altså lidt hyggeligt.[/quote]
tillykke med mavsen....hi hi har selv 2 dejlige prinsesser på 2½ og 7. du skulle vel ikke mangle tøj til det første år? har en hel sæk til 350kr og skal igen igen have ryddet ud så der kommer sikkert mere.[/quote]
Du må lige sige til, når du rydder ud- jeg fik nemlig en pige i slutn af marts:) og har en dreng i forvejen. Pt har vi dog fået lidt tøj af nogle venner....[/quote]
det gør jeg gerne. du vil ikke have sækken?
tillykke med mavsen....hi hi har selv 2 dejlige prinsesser på 2½ og 7. du skulle vel ikke mangle tøj til det første år? har en hel sæk til 350kr og skal igen igen have ryddet ud så der kommer sikkert mere.[/quote]
Du må lige sige til, når du rydder ud- jeg fik nemlig en pige i slutn af marts:) og har en dreng i forvejen. Pt har vi dog fået lidt tøj af nogle venner....[/quote]
det gør jeg gerne. du vil ikke have sækken?
Hilsen Jessica
Vær mod andre, som du vil have andre skal være mod dig

jeg tilføjer lige lidt. jeg kan jo sagtens lave øreringe, armbånd osv....men er kun lige begyndt at flette med lædersnor, så den må gerne komme på også.
jeg kan stort set lide alle farver men min ynglingsfarve er blå.
jeg kan stort set lide alle farver men min ynglingsfarve er blå.
Hilsen Jessica

Det er noteretprinsesse skrev:....men er kun lige begyndt at flette med lædersnor, så den må gerne komme på også. Jeg kan stort set lide alle farver men min ynglingsfarve er blå.
Det samme gælder cecilou
- men der er selvfølgelig osse en uge endnu, til at få den sendt i
Så er det ved at være sidste frist for tilmelding til bytbyt sept/okt,
og jeg håber da, vi kan lokke lidt flere med.
Kom frisk!
Håbe, håbe, håbe...
og jeg håber da, vi kan lokke lidt flere med.
Kom frisk!
Håbe, håbe, håbe...
Så er der lukket for tilmelding, der er trukket lod om hvem der skal sende til hvem (se evt skema),
og de fleste adresser er sendt ud.
Cecilou, jeg mangler stadig din adresse. Vil du være sød og sende den ASAP?

og de fleste adresser er sendt ud.
Cecilou, jeg mangler stadig din adresse. Vil du være sød og sende den ASAP?
-
AnneSkovsgaard
- Perle

- Kontakt:
Skal lige være sikker inden jeg laver en pakke...man skal sende 10 (og kun 10?) FORSKELLIGE perler, dvs der må ikke være to ens? Tænker bare at når jeg skal sende til Diddah, så bliver nogle af perlerne jo i hvert fald max 6mm....