Marts/April Konkurrence
Redaktør: rumlebumle
Ja sefølelig kan du det så længe datoren ikke er udløbet kan alle sette billeder ind og være med i konkurangsen.
Kærlig hilsen

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
-
rumlebumle
- Opal

- Geografisk sted: Virum
Hvor er det flot Susanne og skønt med så mange dejlige farver. 
-
Love-Shopping
- Opal

Totalt lækkert armbånd Lapsen 
Knus fra Katja
-
rumlebumle
- Opal

- Geografisk sted: Virum
Super fedt armbånd. Skønt der er nogen der tør det der med farver, når vi andre ikke tør..

dejligt med alle de flotte forårsfaver.
Kærlig hilsen

Ja du kan nå at lave noget og lægge dit/dine fotos herind af det frem til d. 10 maj;-)Chrisser skrev:ØØØØØH jeg har lige læst emnet og har masser af ideer , kan jeg også nå at lave noget og uploade et billed ?vase skrev:Camilla vil du ikke rette datoen i dit første indlæg så?
Tænker på nye...og så helt egoistisk at jeg har en rå-dårlig hukommelse og allerede havde glemt at jeg kunne nå det endnu! Jeg bliver da nødt til at PRØVE når det er dig der udlodder præmien. GGG
ja undskyld men vil gerne har det skået i pap og bøjet i neon![]()
Vh Vase - vild med viklinger
Man ska' ik' gå ned på grej!
Man ska' ik' gå ned på grej!