Det finder vi ud af,men de burde kunne tænke sig til det er B postShawnee skrev:Jeg har sendt - men bliver pludselig i tvivl, om jeg fik skrevet B på brevet..![]()
F*ck.. PMCC, hvis der er strafporto på, må du lige sige til..![]()
Så overfører jeg til dig.
Bytte bytte MAJ og JUNI
Redaktør: rumlebumle
pmcc2363 skrev:Det finder vi ud af,men de burde kunne tænke sig til det er B postShawnee skrev:Jeg har sendt - men bliver pludselig i tvivl, om jeg fik skrevet B på brevet..![]()
F*ck.. PMCC, hvis der er strafporto på, må du lige sige til..![]()
Så overfører jeg til dig.
Hilsen Jessica
Vær mod andre, som du vil have andre skal være mod dig

Så fik jeg også perler og alle andre ting jeg ventede på ;D
Jeg må indrømme Becca jeg elsker perlerne, farver er lige mig, men størrelsesmæssigt er jeg lidt fortabt haha jeg harbejder jo nede i mm størrelser normalt. Har godt nok en udfordring her, men er glad for det. Det bliver spændende. Her er hvad jeg fik

Sedlen har jeg fået elektronisk ;D Her er hvad Becca skrev (og sendte)
- de lysegule og sort-hvide ved jeg desværre ikke hvad de er..... hvis du har en bud af hvad slags sten de er vil jeg gerne hører det
- træperler (selvfølgelig )
- perlemor sticks
- blandet perlemor stor rund
- lava
- 4 botswana nuggets
- 6 lilla jade
- og den røde dråbe jeg havde tilløver efter sidste byt-byt, måske kan du bruger den
Jeg må indrømme Becca jeg elsker perlerne, farver er lige mig, men størrelsesmæssigt er jeg lidt fortabt haha jeg harbejder jo nede i mm størrelser normalt. Har godt nok en udfordring her, men er glad for det. Det bliver spændende. Her er hvad jeg fik

- de lysegule og sort-hvide ved jeg desværre ikke hvad de er..... hvis du har en bud af hvad slags sten de er vil jeg gerne hører det
- perlemor sticks
- lava
- 4 botswana nuggets
- 6 lilla jade
- og den røde dråbe jeg havde tilløver efter sidste byt-byt, måske kan du bruger den
Ej, sidder og bliver helt misundelig på alle jer, som har modtaget perler - Min postkasse er rungende tom, ikke så meget som en perle lå der i den.
Det eneste som man, med sikkerhed, ved om fremtiden, er at det venter på en lige rundt om hjørnet!
Uden strafporto?pmcc2363 skrev:Så har jeg modtaget perler
De bedste hilsner
Mette
Venner er som engle, som hjælper os til at flyve når vores egne vinger har glemt hvordan.
Mette
Venner er som engle, som hjælper os til at flyve når vores egne vinger har glemt hvordan.
Sikker er stor forskellig blanding....he he....de runde blandet perlemor stor rund er bare super flotte og ville ønske jeg selv havde nogle.Diddah skrev:Så fik jeg også perler og alle andre ting jeg ventede på ;D
Jeg må indrømme Becca jeg elsker perlerne, farver er lige mig, men størrelsesmæssigt er jeg lidt fortabt haha jeg harbejder jo nede i mm størrelser normalt. Har godt nok en udfordring her, men er glad for det. Det bliver spændende. Her er hvad jeg fik![]()
- perlemor sticks
- lava
- 4 botswana nuggets
- 6 lilla jade
ang. de sort/hvide.....kan det være dem der hedder calcit zebra.....
nu er jeg ikke lige experten i navnene på perler/sten, så det var mit gæt da jeg skrev zebra perler/sten i google.
Hilsen Jessica