Det var vandrepakken - tak Mace. Der er sørme mange lækre ting denne gang - har allerede lavet et smykke fra den - den bliver sendt videre på mandag.Lise Sonne skrev:Jeg har fået en seddel om at der er en pakke til mig, men jeg har ikke kunnet hente den før idag - håber på at det er vandrepakkenmace skrev:Ville lige høre om pakken er modtaget ?
Vandrepakke tilmelding
Redaktør: rumlebumle
-
Lise Sonne
- Opal

- Kontakt:
-
Lise Sonne
- Opal

- Kontakt:
Havde vandrepakken i weekenden og jeg synes, der var mange dejlige ting bl.a. disse farvede turkiser, som lige passede til noget noro garn, jeg havde lavet en snor af.
Der blev også til et par øreringe og en læderkæde med samme sten.

Der blev også til et par øreringe og en læderkæde med samme sten.

-
rumlebumle
- Opal

- Geografisk sted: Virum
EJ dem ville jeg ha haft!! Super fed kæde forøvrigt.. 
Jeg er glad for den endelig nåede frem til dig, flotte ting du har fået lavetLise Sonne skrev:Det var vandrepakken - tak Mace. Der er sørme mange lækre ting denne gang - har allerede lavet et smykke fra den - den bliver sendt videre på mandag.Lise Sonne skrev:Jeg har fået en seddel om at der er en pakke til mig, men jeg har ikke kunnet hente den før idag - håber på at det er vandrepakkenmace skrev:Ville lige høre om pakken er modtaget ?
Så har jeg fået pakken idag og jeg sender den videre imorgen og jeg har taget noget dejlig guf og lagt noget dejlig guf i og jeg har allerede et par armbånd på tegnebrædtet 
Tusind tak for den pose med mit navn på hvor der stod Katte til Lisbeth
hvor er de bare flotte
er det fra dig Lise

Tusind tak for den pose med mit navn på hvor der stod Katte til Lisbeth
Husk at vise vandrepakke smykkerne..
Det er skønt, at se om andre har kunne bruge det som man lægger i....
Det er skønt, at se om andre har kunne bruge det som man lægger i....
De bedste hilsner
Mette
Venner er som engle, som hjælper os til at flyve når vores egne vinger har glemt hvordan.
Mette
Venner er som engle, som hjælper os til at flyve når vores egne vinger har glemt hvordan.
-
rumlebumle
- Opal

- Geografisk sted: Virum
Orv, sær pose til dig Lisbeth. Der må da også godt ligge nogle poser hvor der står Lotte på når den kommer til mig.

Ja jeg holder også på, vi skal vise nogle af de smykker vi laver ud af vandrepakken.
Ja jeg holder også på, vi skal vise nogle af de smykker vi laver ud af vandrepakken.
-
Lise Sonne
- Opal

- Kontakt:
Ti hi - du gættede det, ja et par katte til måtte da ned og bo hos dig - for katte for da vist ikke et bedre hjem end hos diglisbeth skrev:Så har jeg fået pakken idag og jeg sender den videre imorgen og jeg har taget noget dejlig guf og lagt noget dejlig guf i og jeg har allerede et par armbånd på tegnebrædtet
Tusind tak for den pose med mit navn på hvor der stod Katte til Lisbeth![]()
![]()
hvor er de bare flotte
er det fra dig Lise
![]()