hvordan ser i ud??
Redaktør: rumlebumle
- anna-edith
- Opal

- Geografisk sted: Holeby, Lolland
- Kontakt:
Tak Mette. Skal nok få lagt et nyrere billed ind når jeg får taget nogle 28. marts til barnebarns konfirmation
det andet var jo et par år gammelt. Og det der er på facebook er ikke godt.
Mød hver ny dag med et smil
http://www.didismykkerogdesign.dk
http://www.didismykkerogdesign.dk
-
rumlebumle
- Opal

- Geografisk sted: Virum
Åhr jeg går straks ind og finder dig Miska..

-
rumlebumle
- Opal

Hmpf! Der er 5 der hedder Mette Lindholm, hvem af dem er du?miska skrev:Har ikke lige et billede ved hånden, men for de nysgerrige er der billede på min facebookprofil (Mette Lindholm)
-
dimsedutten
- Smaragd

- Geografisk sted: Frederiksberg
Det er dejlig at få andsigter på jer dejlige kvinder.
Kærlig hilsen

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
-
rumlebumle
- Opal

Hvor er det sjovt at se jer allesammen. Man danner sig jo på en eller anden måde et billede af hvordan folk ser ud og de fleste gange tager man fuldstændig fejl. Jeg kan huske jeg havde et billede af at Charlotte var HELT korthåret, men det må man sige hun ikke er..

-
Charlottes
- Opal

- Geografisk sted: Amager
Det er sjovt at se jer nye. Men der er stadig mange gamle der mangler at vise billede af dem selv.
Lotte > Jeg er da blevet korthåret (næsten). Der røg mindst 20 cm da jeg klippede mig selv for noget tid siden.
Det har du set. Men vi mangler stadig et billede af dig. Hvis du ikke selv lægger noget ind, så putter jeg et kamera helt op i næsen på dig og tager et billede når vi holder træf. Så nu har du 1 måned til at smide et billede herind hvis jeg ikke skal føre min trussel ud i livet.

Lotte > Jeg er da blevet korthåret (næsten). Der røg mindst 20 cm da jeg klippede mig selv for noget tid siden.
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)