Golden Lakes - en lille fælles bestilling?
Redaktør: rumlebumle
- FrkBettina
- Opal

- Geografisk sted: Jammerbugt/Nordjylland
Jeg behøver heller ingen liste..
Bettina
det er ikke nødvendig for migVil I have det hele fordelt på hver enkelt deltage?
-
Smykkeunivers
- Opal

- Geografisk sted: Birkerød
- Kontakt:
Jeg har ikke hørt noget fra GL endnu, selvom der gik en døgn siden jeg bestilt. Jeg venter til i morgen hvis der er stadig ingen svar vil jeg sende dem en mail.
Når jeg har bekræftelse fra dem samt fragt pris, regner jeg prisen for jer.
Når jeg har bekræftelse fra dem samt fragt pris, regner jeg prisen for jer.
-
Smykkeunivers
- Opal

- Kontakt:
Så er vores bestilling godkendt
Jeg går i gang med regne priser, I få en pb med min konto nr og beløbet. Jg vil bede jer om at sende jeres adresse samt ønsker hvordan I vil have jeres sten sendt - som brev eller som pakke. Alle brevforsendelser er under jeres ansvar.
I er velkomne til afhente jeres sten hjem hos mig i Birkerød eller på mit arbejde i KBH Ø.
Jeg tog Paypal kurs per 10/10/10 som lyder på 1DKK= 0,182USD så må vi udregne det hele senere.
Jeg går i gang med regne priser, I få en pb med min konto nr og beløbet. Jg vil bede jer om at sende jeres adresse samt ønsker hvordan I vil have jeres sten sendt - som brev eller som pakke. Alle brevforsendelser er under jeres ansvar.
I er velkomne til afhente jeres sten hjem hos mig i Birkerød eller på mit arbejde i KBH Ø.
Jeg tog Paypal kurs per 10/10/10 som lyder på 1DKK= 0,182USD så må vi udregne det hele senere.
Senest rettet af Smykkeunivers tors 14. okt 2010 12:05, rettet i alt 2 gange.
-
Smykkeunivers
- Opal

- Kontakt:
Glemt - jeg har bekræftet bestilling til GL og gjort opmærksom på at det er kun de sten (samt størrelser osv.) som står i bestilling vil gerne vil have. Og ikke andre 
Hvis der er nogen der kommer til at ligge inde med waaay for mange af de der blå, lilla og grønne slabs.. så sig endelig til.... kom jo ikke med i bestillingen
Håber i snart får jeres goodies
Håber i snart får jeres goodies

Women are angels!
And when someone breakes our wings, our spirit or our hearts, we simply continue to fly – on a broomstick – We’re flexible like that…

Super hurtig ekspedition..
Overfører senere...
Overfører senere...
De bedste hilsner
Mette
Venner er som engle, som hjælper os til at flyve når vores egne vinger har glemt hvordan.
Mette
Venner er som engle, som hjælper os til at flyve når vores egne vinger har glemt hvordan.

LOKE'S GHOST