...................................................................Dyt dyt November og December 2010
Redaktør: rumlebumle
...................................................................Jeg har modtaget en rigtig lækker blanding - i mine yndlingsfarver - lilla...
Får taget billeder snarest - men har endnu ikke lavet noget ud af det... Meeen mon ikke det kommer.
Får taget billeder snarest - men har endnu ikke lavet noget ud af det... Meeen mon ikke det kommer.
De bedste hilsner
Mette
Venner er som engle, som hjælper os til at flyve når vores egne vinger har glemt hvordan.
Mette
Venner er som engle, som hjælper os til at flyve når vores egne vinger har glemt hvordan.

Så fik jeg brugt et par stykker mere af de fantastiske klode-perler. Denne gang var julen inspiration - og så et sammenfald med et mindre bjerg nødder fra mine forældres valnøddetræ.
Så alt imens jeg gnaskede nødder, dukkede et par vedhæng frem:

Nødderne er blevet slebet, pudset og poleret efter alle kunstens regler og devisen - når kokos kan, kan andre vel osse!
- og det kunne de heldigvis
Lavaperlerne er afsat til et projekt og jeg tror jeg i nat fandt løsningen på mit lille "mega-kokos-problem".
Nu skal jeg så bare have fundet lidt tid, til at føre det hele ud i livet...
-
Anne Marthin
- Opal

- Geografisk sted: Als
Hvor er de fine, tænk at også en valnød kan blive så skinnende smuk.
Fik pludselig den ide, at så må man (Læs: BR) da også kunne lave en facetteret hasselnød?

Fik pludselig den ide, at så må man (Læs: BR) da også kunne lave en facetteret hasselnød?
Anne Marthin skrev:Hvor er de fine, tænk at også en valnød kan blive så skinnende smuk.
Fik pludselig den ide, at så må man (Læs: BR) da også kunne lave en facetteret hasselnød?![]()
Ha ha fortalte det med den facaterede hasselnød til manden....der kom et mærkeligt udtryk

Women are angels!
And when someone breakes our wings, our spirit or our hearts, we simply continue to fly – on a broomstick – We’re flexible like that…

Hmm - mænd er jo lidt mærkelige. Det er da en super ide!kallie skrev:Ha ha fortalte det med den facaterede hasselnød til manden....der kom et mærkeligt udtrykAnne Marthin skrev:Fik pludselig den ide, at så må man (Læs: BR) da også kunne lave en facetteret hasselnød?![]()
og DOOOOOH!!
![]()
Det kunne da godt være, jeg lige skal have fat i et net hassel, på et tidspunkt. De kunne også være sjove som polerede perler uden facetter (tør ikke tænke på hvor lang tid facetter på en hel kæde vil tage)
-
Charlottes
- Opal

- Geografisk sted: Amager
Det er fine ting du har modtaget Lisbeth. Jeg kan rigtig godt lide de græskar. 
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)

Så fik jeg lige smækket et armbånd sammen - ikke noget avanceret, men et jeg allerede er rigtig glad for.
Der er altså noget lækkert ved lava

Her den læxi blanding jeg fik:

Jeg har lavet en halskæde ud af de dejlige ting.. Og det blev også til en par små øreringe med en lilla FV, fs 6 mm rondel og lilla krystal på toppen. Fik dog ikke taget billeder af dem..

Jeg har lavet en halskæde ud af de dejlige ting.. Og det blev også til en par små øreringe med en lilla FV, fs 6 mm rondel og lilla krystal på toppen. Fik dog ikke taget billeder af dem..

De bedste hilsner
Mette
Mette