Posten kom med den til mig onsdag..Diddah skrev:Love shopping.. Vel ik først nu vel? Den blev sendt i lørdag, du skulle gerne have fået i mandags
Bytte bytte perler APRIL
Redaktør: rumlebumle
-
Love-Shopping
- Opal

Knus fra Katja
Så fik jeg endelig taget et billede, og jeg er godt igang

Jeg fik lavet lidt ud af mine perler i dag.... Fik også mulighed for at lege med min julegave, som er en dims til at sno tråd... Det virker jo ganske fint, så det skal jeg da lege mere med...

Lyder vold mystisk.. men bedre sent end aldrig.. 
Love-Shopping skrev:Posten kom med den til mig onsdag..Diddah skrev:Love shopping.. Vel ik først nu vel? Den blev sendt i lørdag, du skulle gerne have fået i mandags
-
Love-Shopping
- Opal

Lene... Elsker de perler du har modtaget.
Camilla.. Hvor er den bare for lækker den halskæde du har lavet,
Camilla.. Hvor er den bare for lækker den halskæde du har lavet,
Knus fra Katja
-
Anne Marthin
- Opal

- Geografisk sted: Als
Jeg er bare fuldstændig VILD med din labradoritkæde, Camilla
Den er virkelig SMUK og harmonisk.
Det ser supergodt ud med snoningerne, men dem kan du da lave uden en snodims?
(Hvad er det for en forresten?)
Camilla den er bleven super flot kæden jeg var spent på om du kunne bruge perlerne da de ikke ser ud af meget før de kommer i lyset.
Kærlig hilsen

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
-
Love-Shopping
- Opal

Camilla er lige nød til at høre om det er bevidst at du ikke har brugt samme antal sten op ad kæden ???
Knus fra Katja
Ja det kunne jeg, men de bliver mere ens og holder bedre med min nye dims. Det er sådan en her; http://www.fundametals.net/index.php?ma ... cts_id=175Anne Marthin skrev:Jeg er bare fuldstændig VILD med din labradoritkæde, Camilla![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Det er måske nok et lidt unødvendigt redskab, er ligesom brødrene Price med smykkeværktøj, man kan IKKE få for meget
Labradorit er altid skønneHavfruen skrev:Camilla den er bleven super flot kæden jeg var spent på om du kunne bruge perlerne da de ikke ser ud af meget før de kommer i lyset.