Bytte bytte SEPTEMBER og OKTOBER
Redaktør: rumlebumle
Her er hvad jeg fik:

Har lavet 2 kæder:

Jeg har lavet et vedhæng til lædersnor, af den store sorte - men har ikke billede af den.
Chipsene var for uens i hullerne til jeg kunne bruge dem - og en var desværre revnet.

Har lavet 2 kæder:

Jeg har lavet et vedhæng til lædersnor, af den store sorte - men har ikke billede af den.
Chipsene var for uens i hullerne til jeg kunne bruge dem - og en var desværre revnet.
De bedste hilsner
Mette
Venner er som engle, som hjælper os til at flyve når vores egne vinger har glemt hvordan.
Mette
Venner er som engle, som hjælper os til at flyve når vores egne vinger har glemt hvordan.
- anna-edith
- Opal

- Geografisk sted: Holeby, Lolland
- Kontakt:
Rigtig flotte kæder Mette
godt du ikke skulle bruge benet til at lave dem med HIHI. Hvordan går det med benet????
Mød hver ny dag med et smil
http://www.didismykkerogdesign.dk
-
Lise Sonne
- Opal

- Kontakt:
Mette, to fine kæder, du har virkelig fået noget ud af dine bytte perler 
Her er det sidste som jeg har lavet af mine bytte guf

Sterling sølv øreringe og her har jeg brugt nogle af koral chips

Wirewrap kobber hjerte vedhæng med amatyst og her har jeg brugt nogle af amatyst dråberne
Her er hvad jeg modtog af guffffffffff fra Blue

Ked af at billederne blev blålige ,så man ikke kan se farverne rigtig ,men det kan være at Blue evt. kan gøre noget ved farverne
Jeg har fået lavet lidt af det

Yellow tyrkis,runde og facet rondel sort onyx ,seedbeads og her har jeg brugt de grønne facet rondeller

Sort facet onyx,firkantet Blackstone ,labradorit og her har jeg brugt låsen og Labradorit rondellerne

Onyx,turmaliseret quartz og her har jeg brugt labradorit rondeller

En Messing Steampunk halskæde med et af de flotte håndlavede katte perfekt til Steampunk

Kobber halskæde med lime glasperlerne og blad
Tusind tak for al guffet Blue

Sterling sølv øreringe og her har jeg brugt nogle af koral chips

Wirewrap kobber hjerte vedhæng med amatyst og her har jeg brugt nogle af amatyst dråberne
Her er hvad jeg modtog af guffffffffff fra Blue

Ked af at billederne blev blålige ,så man ikke kan se farverne rigtig ,men det kan være at Blue evt. kan gøre noget ved farverne
Jeg har fået lavet lidt af det

Yellow tyrkis,runde og facet rondel sort onyx ,seedbeads og her har jeg brugt de grønne facet rondeller

Sort facet onyx,firkantet Blackstone ,labradorit og her har jeg brugt låsen og Labradorit rondellerne

Onyx,turmaliseret quartz og her har jeg brugt labradorit rondeller

En Messing Steampunk halskæde med et af de flotte håndlavede katte perfekt til Steampunk

Kobber halskæde med lime glasperlerne og blad
Tusind tak for al guffet Blue
Her er mine flotte perler... Synes det er nogle skønne farver, men hold da op hvor har jeg svært ved at bruge dem... Har lavet lidt men det er noget møg, så håber på at min muse kommer til mig inden deadline, ellers må i få lov og se mine grimme bud

- anna-edith
- Opal

- Geografisk sted: Holeby, Lolland
- Kontakt:
Camilla sikken en udfordring du har fået, men dine bud er garanteret ikke grimme.
Mød hver ny dag med et smil
- Susanne i nord
- Opal

- Geografisk sted: Sulsted, nord for Aalborg.

(bare rolig perlerne sidder lige, kom til at skubbe til ginen. ;-)

Hav en god og glad dag. Dem trænger vi alle til.
-
Charlottes
- Opal

- Geografisk sted: Amager
Susanne i nord: Det er nogle flotte smykker.
Camilla: det er sjovt at du synes de er så svære at bruge. Jeg kunne have lavet noget på første dag. Jeg er vild med farven. Men sådan er vi så forskellige. Jeg glæder mig til at se hvad du ender med at lave.
Camilla: det er sjovt at du synes de er så svære at bruge. Jeg kunne have lavet noget på første dag. Jeg er vild med farven. Men sådan er vi så forskellige. Jeg glæder mig til at se hvad du ender med at lave.
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)