Jepp... Fordi de er så uens i størrelsen, ville et ens antal have gjort at siderne ikke blev lige lange. Jeg havde ikke nok til at hele kæden kunne være lavet af dem, så derfor valgte jeg at det var vigtigst at de var lige lange, og så skidt med om der var lige mange sten.Love-Shopping skrev:Camilla er lige nød til at høre om det er bevidst at du ikke har brugt samme antal sten op ad kæden ???
Bytte bytte perler APRIL
Redaktør: rumlebumle
-
Love-Shopping
- Opal

Hehe, tænkte det nok.. men man vidst jo aldrig
Ja, det blev også rigtig flot.. er helt vild med den
Ja, det blev også rigtig flot.. er helt vild med den
Knus fra Katja
- Susanne i nord
- Opal

- Geografisk sted: Sulsted, nord for Aalborg.
En lille stolthed.

Lavet med granaterne. Er VILD med de små sten!
Har haft et MEGET mislykket forsøg på at lave en kassefatning med udsavet bundplade med et træ. Men det lykkedes ikke overhovedet. Så er ikke helt sikker på at jeg når at lodde, mest fordi der er ferie i dagplejen, så lille pigen er hjemme næsten hele tiden, og har fundet ud af det går bedst når der er lyst.

Lavet med granaterne. Er VILD med de små sten!
Har haft et MEGET mislykket forsøg på at lave en kassefatning med udsavet bundplade med et træ. Men det lykkedes ikke overhovedet. Så er ikke helt sikker på at jeg når at lodde, mest fordi der er ferie i dagplejen, så lille pigen er hjemme næsten hele tiden, og har fundet ud af det går bedst når der er lyst.
Hav en god og glad dag. Dem trænger vi alle til.
Det er blevet rigtig flot Susanne!! Perlerne løber jo ingen steder, så tag du dig bare god tid til at bruge dem 
Sussanne den er bare fin din hvedhæng.
Kærlig hilsen

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
-
Love-Shopping
- Opal

Håber at jeg kan få lagt billede ind af mine perler senere idag..
Knus fra Katja
- Susanne i nord
- Opal

- Geografisk sted: Sulsted, nord for Aalborg.
jeg laver et stykke tråd. laver 2 loops en i hver ende. Laver et buk på midten, det er hjertets spids.lisbeth skrev:Det ser fint ud og jeg elsker kobberhvordan bøjer du hjerterne i free hand
så bruges jeg de rund ting til at lave buerne fx en kuglepen til øreringene. det store hjerte er formet med fingrene og en masse tålmodighed.
knus og god påske.
Skriv lige en pb, hvis det driller, så skal jeg nok taget et billede eller 2.
Hav en god og glad dag. Dem trænger vi alle til.
Så har jeg fået lavet noget af bytte byt perlerne

Halskæde her har jeg brugt de gule chips ,men jeg mangler lige at sætte lås på

Lang halskæde hvor jeg har tilsat flere af mine egne Flourit chips

Her har jeg brugt den ene store prehnite nugget ,den anden var desværre meget ridset ,så den kan jeg ikke bruge
De små FW er der 1 af hver og i forskellige farver og det er lidt svært at bruge

Halskæde her har jeg brugt de gule chips ,men jeg mangler lige at sætte lås på

Lang halskæde hvor jeg har tilsat flere af mine egne Flourit chips

Her har jeg brugt den ene store prehnite nugget ,den anden var desværre meget ridset ,så den kan jeg ikke bruge
De små FW er der 1 af hver og i forskellige farver og det er lidt svært at bruge