Bytte bytte perler MAJ
Redaktør: rumlebumle
Tark
Hvor langt tid.. hmm ja det var et godt spørgsmål, jeg har nok brugt i nærheden af 4 - 5 timer på det inkl raseri over det haha
Men det skal helt sikkert prøves igen ;D
Hvor langt tid.. hmm ja det var et godt spørgsmål, jeg har nok brugt i nærheden af 4 - 5 timer på det inkl raseri over det haha
- Susanne i nord
- Opal

- Geografisk sted: Sulsted, nord for Aalborg.
Hvor er den fed! sikke en masse tid der må være gået til det armbånd! og sikke en teknik. Synes den er rigtig flot.Diddah skrev:Så blev jeg færdig med mit projekt, hold da helt op det drev mig til vanvid, måtte sige til mig selv jeg skulle blive færdig med det også dømme det bagefter haha.. Det blev ok, men bestemt ikke efter less is more pricippet som jeg ellers meget godt kan li.
![]()
![]()
Til dette brugte jeg turmaliner og den grønne onyx, jeg er lidt fortabt med ferskvandsperlerne så de ligger lige og venter på rette inspiration ;D Igen mange tak for perlerne.
Hav en god og glad dag. Dem trænger vi alle til.
1000 tak! Tid, og tålmodighed det er svært dog, for havde lidt svært ved at se det endelige projekt for mig, hvis I forstår.. men det blev fint, det er dog ret varmt at have på 
- Susanne i nord
- Opal

- Geografisk sted: Sulsted, nord for Aalborg.
Er det syet/broderet på stof? (lavede engang et par tasker på den måde)Diddah skrev:1000 tak! Tid, og tålmodighed det er svært dog, for havde lidt svært ved at se det endelige projekt for mig, hvis I forstår.. men det blev fint, det er dog ret varmt at have på
Hav en god og glad dag. Dem trænger vi alle til.
Det er syet på stof og vlies
WOW Diddah!! Jeg er virkelig imponeret, det ser fantastisk ud
Du får lige 5 af dem her -->

Du får lige 5 af dem her -->
Tark for det alle.. virkelig
- anna-edith
- Opal

- Geografisk sted: Holeby, Lolland
- Kontakt:
Hold da op et flot stykke arbejde du har lavet didah, hvor har du fundet mønstret til det??? Eller er det bare ud af hovedet??????

Mød hver ny dag med et smil
http://www.didismykkerogdesign.dk
http://www.didismykkerogdesign.dk
LOKE'S GHOST