Dem som er ikke betalt til mig endnu - I må meget gerne overføre penge
Golden Lakes - en lille fælles bestilling?
Redaktør: rumlebumle
-
Smykkeunivers
- Opal

- Geografisk sted: Birkerød
- Kontakt:
Så er pengene betalt til GL.
vil lige spørge... har du modtaget pengerne fra mig? Jeg har overført for en par dage sideSmykkeunivers skrev:Så er pengene betalt til GL.
-
Smykkeunivers
- Opal

- Kontakt:
Ja, Becca, det har jeg.
- FrkBettina
- Opal

- Geografisk sted: Jammerbugt/Nordjylland
Som nævnt før, er det første jeg gang jeg er med i fællesbestilling - så aner intet om hvornår jeg kan forvente levering..
Hvor længe tager det normalt ?
Hvor længe tager det normalt ?
Bettina
alt mellem 5-14 dage, når der er betalt og det har smykkeunivers jo gjort mestendels af egen lomme, ellers kan der gå en rum tid helt afhængig af pengenes vandring fra deltagernes lomme til gl's konto. men der har jo, så åbenbart været ferie i kina og det betyder en ophobning af orderer hos gl til ekspedition.
LOKE'S GHOST-
Smykkeunivers
- Opal

- Kontakt:
Så fik jeg svaret far GL, pengene er hos dem og han vil sende mig en mail med tracking nr så snart varene er send af sted.
jeg har et spørgsmål ang. told osv. Sidste gang jeg bestilt hos GL fik jeg pakken, men brev med told kom først 3 mdr. senere. Kan man evt. kontakte DHL og bede dem om told regning? Ved nogle om hvordan man gøre det?
jeg har et spørgsmål ang. told osv. Sidste gang jeg bestilt hos GL fik jeg pakken, men brev med told kom først 3 mdr. senere. Kan man evt. kontakte DHL og bede dem om told regning? Ved nogle om hvordan man gøre det?
det øjeblik du får et tracking nummer kan du følge pakken, og når pakken's bilag når kontoret i danmark, vil der ofte være en note om det i pakkens registrerede rute, når det sker, vil jeg tro at du kan kontakte selskabet og bede om info/beløb for told, moms etc.
hvis de gør vrøvl, og det tror jeg nu ikke de vil, så kaan du forklare at det er en fællesbestilling og at info om told og moms er ekstra vigtige.
jeg er næsten helt sikker på at dhl kan hjælpe.
hvis de gør vrøvl, og det tror jeg nu ikke de vil, så kaan du forklare at det er en fællesbestilling og at info om told og moms er ekstra vigtige.
jeg er næsten helt sikker på at dhl kan hjælpe.
LOKE'S GHOST-
Smykkeunivers
- Opal

- Kontakt:
Canto, Bæk og tille - vil ikke være søde og betale for jeres sten???
-
Smykkeunivers
- Opal

- Kontakt:
Bæk dine penge er sæt ind på min konto (kom først i går), tille og canto
hvornår har I overført?