Bytte bytte perler APRIL

Her kan byttes alt til smykkefremstilling, såsom perler, tilbehør, og tråd, eller hvad man nu vil bytte med

Redaktør: rumlebumle

Havfruen
Opal
Opal
Kontakt:
der er nogle fine ting du har fådet lavet
Kærlig hilsen

:character-ariel:

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Love-Shopping
Opal
Opal
Det ser godt ud Lisbeth..
Vikler du ? De Fw perler jeg har sendt til dig er resten jeg havde tilbage fra en streng fra mazy som hedder : Sommermix ferskvandsperler 5-8mm.
De er super flotte syntes jeg, når de er viklet til armbånd og halskæde - Bare et forslag, nu hvor du nævner at du syntes de er svære at bruge :-D
Knus fra Katja
Brugeravatar
Diddah
Opal
Opal
Kontakt:
Love-Shopping skrev:Det ser godt ud Lisbeth..
Vikler du ? De Fw perler jeg har sendt til dig er resten jeg havde tilbage fra en streng fra mazy som hedder : Sommermix ferskvandsperler 5-8mm.
De er super flotte syntes jeg, når de er viklet til armbånd og halskæde - Bare et forslag, nu hvor du nævner at du syntes de er svære at bruge :-D
Dem har jeg også haft en streng af de kom på memorywire hvor der også var knyttet lidt til, er vild med de klare farver de har. :D Perlerne altså, måtte bare eje dem ;)
Brugeravatar
Diddah
Opal
Opal
Kontakt:
lisbeth skrev: Billede
Her har jeg brugt den ene store prehnite nugget ,den anden var desværre meget ridset ,så den kan jeg ikke bruge
De små FW er der 1 af hver og i forskellige farver og det er lidt svært at bruge
Super flotte sten, åhh alle de fine kobber dele, hvor finder du dem henne? Jeg synes jeg har svært ved at finde nogle jeg synes godt om, men er helt vild med perlehattene du har brugt :D
Love-Shopping
Opal
Opal
Diddah skrev:
Love-Shopping skrev:Det ser godt ud Lisbeth..
Dem har jeg også haft en streng af de kom på memorywire hvor der også var knyttet lidt til, er vild med de klare farver de har. :D Perlerne altså, måtte bare eje dem ;)
Hehe, ja jeg skal helt sikkert os have bestilt flere ved hende ;)
Knus fra Katja
Love-Shopping
Opal
Opal
Her er så hvad jeg har modtaget :
6 stk 8 mm bronzit - 6 stk 6 mm agat
2 stk 8 mm chrysocolla - 14 stk 4 mm jade
3 stk 8x12 mm jadedeåber - 1 stk forsølvet motorcykel (står der) men det er en atv. ;)
Billede
Knus fra Katja
Brugeravatar
lisbeth
Opal
Opal
Geografisk sted: falster
Katja Fw perlerne er meget flotte i farverne og de ligger lige lidt til jeg finder ud af hvad jeg skal lave med dem og tak for bytte perlerne
Diddha kobberdelene og perlehætterne er fra Miskas som er herinde og som lige har haft åbent hus
Billede I LOVE CATS
Love-Shopping
Opal
Opal
lisbeth skrev:Katja Fw perlerne er meget flotte i farverne og de ligger lige lidt til jeg finder ud af hvad jeg skal lave med dem og tak for bytte perlerne
Diddha kobberdelene og perlehætterne er fra Miskas som er herinde og som lige har haft åbent hus
;)- Så lidt.
Knus fra Katja
Love-Shopping
Opal
Opal
Så fik jeg lige lavet 2 par øreringe da sønnen sov til middag. :-D

BilledeBillede

Ved ikke endnu hvad resten af perlerne skal bruges til.. :think:
Knus fra Katja
butler
Opal
Opal
Geografisk sted: Østjylland
Kontakt:
Love-Shopping skrev:Så fik jeg lige lavet 2 par øreringe da sønnen sov til middag. :-D

BilledeBillede

Ved ikke endnu hvad resten af perlerne skal bruges til.. :think:
Hvor er de flotte. Hvilken opskrift har du lavet perleboldene efter.
Hvis du har et link til den, ligger du den så ikke lige ind under den hvor der ligger forskellige link. ;) ;) så den kan findes igen :-D :-D
Hilsen butler :animals-cat: :animals-cat: :animals-cat:
Tiden flyver når perler sættes sammen.
http://www.amio.dk/butik/724/
Besvar