Bytte bytte perler MAJ
Redaktør: rumlebumle
Ja, jeg må nok sige at det er smukke ting i har lavet. Nammenam

anna-edith skrev:Hold da op et flot stykke arbejde du har lavet didah, hvor har du fundet mønstret til det??? Eller er det bare ud af hovedet??????![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Uhh det er ud fra mit hovede.. det eneste jeg har brugt som inspiration er rundt om midterperlen der lærte jeg det hos en tsummerlee tror jeg hun hedder på youtube.. hmm meget speciel dame.. skal lige finde et link http://www.youtube.com/watch?v=9m57pGm7FW8
Hejsa
Hvordan ser det ud havde alle modtaget?
Hvad med dig Shawnee?
Hvordan ser det ud havde alle modtaget?
Hvad med dig Shawnee?
-
Love-Shopping
- Opal

Shawnee - Jeg er godt nok ked af, hvis du ikke har modtaget dine perler..
Knus fra Katja
Nej desværre.. Ingen bytteperler til mig..
Bedre held næste gang.
Bedre held næste gang.
De bedste hilsner
Mette
Venner er som engle, som hjælper os til at flyve når vores egne vinger har glemt hvordan.
Mette
Venner er som engle, som hjælper os til at flyve når vores egne vinger har glemt hvordan.
Hvor er de bare flotte de smykker i får lavet 
- Susanne i nord
- Opal

- Geografisk sted: Sulsted, nord for Aalborg.
Du kan da være med i næste månedMonika skrev:Hvor er de bare flotte de smykker i får lavet
Hav en god og glad dag. Dem trænger vi alle til.
-
Lise Sonne
- Opal

- Kontakt:
[quote="Diddah"]Så blev jeg færdig med mit projekt, hold da helt op det drev mig til vanvid, måtte sige til mig selv jeg skulle blive færdig med det også dømme det bagefter haha.. Det blev ok, men bestemt ikke efter less is more pricippet som jeg ellers meget godt kan li. 

Hvor er det smukt og man kan se at der er virkelig arbejdet med det - farvekombinationen er også suveræn !

Hvor er det smukt og man kan se at der er virkelig arbejdet med det - farvekombinationen er også suveræn !
Så fik jeg endelig taget billeder af mine bytte kreationer.
Jeg er ikke helt tilfreds med halskæden, men jeg havde ikke tid til at lave den om

Dette var hvad jeg havde at gøre med

Jeg er ikke helt tilfreds med halskæden, men jeg havde ikke tid til at lave den om

Dette var hvad jeg havde at gøre med