vikle kæder og armbånd

Her kan du vise dine egne kreationer.

Redaktør: rumlebumle

rumlebumle
Opal
Opal
Geografisk sted: Virum
Jeg fik lige lavet lidt flere smykker i weekenden. Hold fast hvor tog det lang tid. Det er jeg slet ikke vant til, da jeg normalt "bare" sætter perler på wire. Det nyeste hit for mig er at vikle.

Ferskvandsperler med forsølvet kæde og armbånd der er viklet.

Billede

Ferskvandsperler i forskellige farver viklet sammen.

Billede

Dobbeltarmbånd i 2 mm små glasperler. Hold fast hvor skulle der mange perler på og sikken da en tid det tog, men det er super sødt på. Det er memory wire.

Billede

4 Dobbelt armbånd igen med 2 mm glasperler på memory wire.

Billede
Havfruen
Opal
Opal
Kontakt:
Super søde ting du har lavet. og det tager lang tid med alle de viklinger og de ser fine ud, jeg er ikke altid god til viklingene og synes at det store arbejde ikke kan lønde sig .hvis jeg skal have det ud i butikken.
Kærlig hilsen

:character-ariel:

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
rumlebumle
Opal
Opal
Nej hvis man skulle se på prisen i forhold til det arbejde der ligger i at lave det, ville man nok aldrig få det solgt, men sådan er det vel altid.
Brugeravatar
anna-edith
Opal
Opal
Geografisk sted: Holeby, Lolland
Kontakt:
super flotte ting, nej hvis man skal regne timerne ud man bruger kan vi slet ikke få solgt noget
Mød hver ny dag med et smil
http://www.didismykkerogdesign.dk
Lise
Opal
Opal
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:
Hvor er det bare nogle flotte viklesmykker, du har lavet :clap: :clap: :clap:

Jeg kan også godt lide dine armbånd på memory wire.

Jeg har faktisk mega mange forskellige farver - hele 96 af de små glasperler, så måske jeg skulle komme igang - overvejer dog at sælge ud af perlerne, hvis der er efterspørgsel efter dem?
Smykkehilsener
Lise
http://www.smykkekreationer.dk

Unikke og håndlavede smykker i ædelstene, ferskvandsperler samt sammen med Sterling sølv og forgyldt Sterling sølv.
rumlebumle
Opal
Opal
Uhh det lyder interessant Lise.. ;;)

Jeg bruger dem også engang imellem imellem de store perler. Det ser meget sødt ud.
Lise
Opal
Opal
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:
rumlebumle skrev:Uhh det lyder interessant Lise.. ;;)

Jeg bruger dem også engang imellem imellem de store perler. Det ser meget sødt ud.
Jeg har købt alle de forskellige farver, fordi jeg havde planer om at komme igang med at lave en masse smykker i perlebroderi. Men det bliver ikke rigtig til noget alligevel. Så nu ligger jeg inde med 96 poser á 100 gram i forskellige farver - som bare ligger og venter........ ;)-
Smykkehilsener
Lise
http://www.smykkekreationer.dk

Unikke og håndlavede smykker i ædelstene, ferskvandsperler samt sammen med Sterling sølv og forgyldt Sterling sølv.
Brugeravatar
anna-edith
Opal
Opal
Geografisk sted: Holeby, Lolland
Kontakt:
Lise du siger bare til hvis der er nogle du vil sælge, så er jeg interesseret i at købe nogle ;)
Mød hver ny dag med et smil
http://www.didismykkerogdesign.dk
rumlebumle
Opal
Opal
Lise skrev:
rumlebumle skrev:Uhh det lyder interessant Lise.. ;;)

Jeg har købt alle de forskellige farver, fordi jeg havde planer om at komme igang med at lave en masse smykker i perlebroderi. Men det bliver ikke rigtig til noget alligevel. Så nu ligger jeg inde med 96 poser á 100 gram i forskellige farver - som bare ligger og venter........ ;)-
HA HA HA 96 poser er alligevel RET mange. Jeg kender godt det med når man får noget i hoved man gerne vil lave, så skal man have det hele, og så bliver det aldrig til noget. Det havde jeg på et tidspunkt til de mini rørperlearmbånd jeg på et tidspunkt lavede. Der købte jeg også ALLE farverne, men de er det lagt på hylden igen, så nu ligger jeg også inde med, jeg ved ikke hvor mange poser mini rørperler =)) =)) =))

Udover det, så lyder smykker i perlebroderi super atraktivt, så dem kan du da godt se at komme igang med. ;)
mace
Safir
Safir
Hvor de flotte, kan godt li dine kæder med ferskvandsperlerne :clap:
Besvar