Monet Set + fimo

Her kan du vise dine egne kreationer.

Redaktør: rumlebumle

Brugeravatar
Danagonia
Opal
Opal
Geografisk sted: Sydals
Kontakt:
Der kører konkurrence på det andet forum med Monet. Jeg fandt denne her sten, som jeg synes ligner et monet billed lidt. Det er købt som en Ruby in Fuchsite, nogen ide om hvad det er på dansk?

Billede

Billede

Billede

Billede

Egentlig må jeg jo kun lave øreringe lige nu =)) Så har også lavet et par øreringe til... De lyderødesten er tourmalin.

Billede

Billede

Billede

Billede

Så har jeg leget med fimo, og lavet dette sjove vedhæng... På billedet er det ikke bagt endnu, ved ikke helt hvad det ender med, men det var et sjovt lille forsøg :-D

Billede

Billede
rumlebumle
Opal
Opal
Geografisk sted: Virum
Super smukt smykkesæt. Men det er det jo altid fra din hånd. Og din fimo ting ser også rigtig spændende ud.. :x-
butler
Opal
Opal
Geografisk sted: Østjylland
Kontakt:
Aner ikke hvad den hedder på dansk, men ved med sikkerhed at den er flot
Hilsen butler :animals-cat: :animals-cat: :animals-cat:
Tiden flyver når perler sættes sammen.
http://www.amio.dk/butik/724/
mace
Safir
Safir
Super flot som altid
Smykkeunivers
Opal
Opal
Geografisk sted: Birkerød
Kontakt:
Rigtig flot sæt!!!
Charlottes
Opal
Opal
Geografisk sted: Amager
Jeg ved heller ikke hvilken slags sten det er men det ser rigtig godt ud. :x-

Din fimo-ting er sjov. Det ligner lidt det eventyr med ham med bønnestagen som han kravler op af (i dette tilfælde finder han så brilianter på hans vej op). Må vi ikke få den at se når den er bagt? :)-
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)
Brugeravatar
Danagonia
Opal
Opal
Geografisk sted: Sydals
Kontakt:
Charlottes skrev:Jeg ved heller ikke hvilken slags sten det er men det ser rigtig godt ud. :x-

Din fimo-ting er sjov. Det ligner lidt det eventyr med ham med bønnestagen som han kravler op af (i dette tilfælde finder han så brilianter på hans vej op). Må vi ikke få den at se når den er bagt? :)-
Jo den skal nok blive vist færdig :-D Tror jeg vil putte den i min nye tromle, og se hvordan det virker
Havfruen
Opal
Opal
Kontakt:
Det er et dejlig smykke set du har lavet. men pas på med fimoen i tromlen , jeg har prøvet det og det blev ikke godt for det krakeleret og farven blev mat.
Kærlig hilsen

:character-ariel:

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Lise Sonne
Opal
Opal
Kontakt:
Dine smykker er SÅ smukke - og den sten ruby in fuch zoite er jeg også helt fascineret af - det skulle være små stykker rubiner, der er indkapslet i den anden (grønne) sten og derved fremkommer de sjove kombinationer af rød,grøn og også ofte sort .
Brugeravatar
lisbeth
Opal
Opal
Geografisk sted: falster
Meget smukke smykker som altid ^:)^
Billede I LOVE CATS
Besvar