Ville egentlig have lavet det i sølv, men økonomien er ikke helt til at bestille sølv hjem lige nu, så det blev af det jeg lige havde liggende...
Har også lavet designet i kobber, de skal med på markedet...

Brioletterne er ikke ret store, ca 12mm
Redaktør: rumlebumle

Problemet med sølv er lidt at man skal være betale for ædelmetal kontrollen for at må sælge ægte sølv. Og jeg vil ikke sælge forsølvede ting videre, det får jeg sikkert kun bøvl med, for forsølvede ting holder sig bare ikke pænt særlig længe. Og egentlig er det også spild af det store arbejde at sidde og lave det i forsølvet. Så det bliver kun til privat brug at der kommer sølv tingNatasjaA skrev:hold nu helt kæft hvor er de skønne især den sølv ihh hvor er den fin dem må du lave nogle flere af for den er fanme flot i sølv;)
jeg ved godt det slet ikke er som du plejer men jeg syntes nu de er enkle men super lækre
Nej det gjorde heller ikke noget da det jeg lavede mere var kæder og øreringe, men med alt det arbejder der ligger i at wrappe, så er det bare for dumt at lave det i noget metal som ikke holder sig pænt i mere end et års tid. Priserne bliver også for høje til at det er retfærdigt at smykkerne kun holder i kort tid.NatasjaA skrev:ok øv for det er da for lækkertmen kan godt se det er et stort arb. i fs. men jeg sælger kun i fs og der er ingen problemer for mig
men igen super flotte...

Det du skriver der er jeg også begyndt at tænke! Lige netop det med at man med viklerier bruger ret så meget tid (og tråd) bare på at designe dem osv.... Og der tænker jeg også at så skal det bare kunne holde LÆNGE!Danagonia skrev:Nej det gjorde heller ikke noget da det jeg lavede mere var kæder og øreringe, men med alt det arbejder der ligger i at wrappe, så er det bare for dumt at lave det i noget metal som ikke holder sig pænt i mere end et års tid. Priserne bliver også for høje til at det er retfærdigt at smykkerne kun holder i kort tid.NatasjaA skrev:ok øv for det er da for lækkertmen kan godt se det er et stort arb. i fs. men jeg sælger kun i fs og der er ingen problemer for mig
men igen super flotte...