fmg hvad skal vi købe?
Redaktør: rumlebumle
-
Charlottes
- Opal

- Geografisk sted: Amager
Sidst vi have en fællesbestilling fra fmg lavede Lisbeth og jeg hver vores ønske-liste på fmg´s side. Vi kiggede så hos hinanden engang imellem for at få idéer. Fmg har jo en KÆMPE hjemmeside og engang imellem er der noget en anden finder som man selv lige har overset. Hvis nogen af jer har lyst til at se min liste fra sidst (plus listen fra det andet forums fællesbestilling) og den liste jeg indtil nu har lavet (den nye er dog usædvanlig kort for jeg har ikke lige fået kigget så meget derinde endnu), så send mig en privat besked. Så får I min email adresse og mit kodeord (jeg har lavet samme kodeord til alle 3 lister). Så kan I logge ind på jeres egen konto på fmg, gå ind i favoritlister og trykke "look up a friends list". Og har I lyst til at dele jeres egen, så skriv også lige jeres mail og kodeord i beskeden. Så kan vi hjælpe hinanden lidt. 
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)
Super god idé, men de gange jeg har været med i fmg-bestilling, er min liste forsvundet når den ansvarlige har puttet den i kurven?! Hvordan forhindrer jeg det
? Synes bestemt det ku være rart at se hvad jeg har bestilt de forskellige gange.
- FrkBettina
- Opal

- Geografisk sted: Jammerbugt/Nordjylland
Jeg gjorde det, at jeg først puttede mine varer i Your Cart og derefter tilføjede dem til Favorites..
Ved ikke om det er en hjælp men nu er de i hvert fald 2 steder .
Ved ikke om det er en hjælp men nu er de i hvert fald 2 steder .
Bettina
-
sisterunika
- Perle

- Geografisk sted: Århus
- Kontakt:
Hvad er fmg?
Det den dejligste morgen i 100 år og jeg lever!
http://www.sisterunika.dk
http://www.sisterunika.dk
- FrkBettina
- Opal

- Geografisk sted: Jammerbugt/Nordjylland
Bettina
-
Charlottes
- Opal

Jeg har ikke haft problemer sidst og jeg var med på 2 fællesbestillinger og gjorde det på samme måde (med bare at trykke "add to favorites" (eller hvad den nu hedder)). De forsvandt ikke fra mig selvom Lotte og Perlemig snuppede dem. Det er kun hvis man lader folk logge ind som een selv og de så bliver lagt i varekurven, at de forsvinder.
- Susanne i nord
- Opal

- Geografisk sted: Sulsted, nord for Aalborg.
Slettede lige mail add. Skriv hvis i er nysgerrige.
Senest rettet af Susanne i nord lør 16. okt 2010 17:20, rettet i alt 1 gang.
Hav en god og glad dag. Dem trænger vi alle til.
jamn så smider jeg os min på... tilføjer og fjerner statid ting dog.
Senest rettet af kallie søn 17. okt 2010 08:22, rettet i alt 1 gang.

Women are angels!
And when someone breakes our wings, our spirit or our hearts, we simply continue to fly – on a broomstick – We’re flexible like that…

-
Charlottes
- Opal

Jeg vil gerne sende jer min mail og kode men jeg lægger ikke mailen herind. Det er et åbent forum og I risikerer at få alt muligt spam tilsendt fordi de kan se jeres mail.