
Nå, men den anden dag lavede jeg nogle opslag med fotos i Word... De skulle lægges ud på Facebook, men der kan man kun bruge jpg-filer. Jeg brugte så windows klippeværktøj, der bliver de automatisk gemt som jpg.fil meeen det blev ikke helt godt, fik ikke alt det med som jeg gerne ville.... og også et døje med alt det klipperi
Mit spørgsmål er så, hvordan kan jeg gøre det mere hurtig og smart ?
Satser på at købe Elements 9, kan det evt gøre det ?
Nogle, der ved om GIMP kan ?





