Eksamen

Her er der mulighed for at snakke om alt det der ikke handler om smykker, bl.a hvad du får dagen til at gå med, dit arbejde, din familie, osv

Redaktør: rumlebumle

Joanna
Perle
Perle
Hej med jer

Jeg har været lidt stille herinde på det sidste, fordi jeg før jul skrev opgave i Videns- og innovationsledelse. Jeg læser Diplomuddannelsen i projektledelse på Ingeniør højskolen sideløbende med mit arbejde som miljøgeolog. Og jeg har så brugt en del tid på at læse til eksamen den seneste uge (tidligt om morgenen og om aftenen, når min datter på 5 var lagt i seng).

Og i dag har jeg så været til eksamen og fået 10. Det er bare fedt. Især fordi jeg først fik lavet oplægget i morges kl. kvart over 5. For jeg gik i seng i går aftes kl. 20.30, fordi min hjerne ikke kunne rumme flere oplysninger - så var den revnet.

Og jeg fik virkelig god kritik og fik videreudviklet en model, mens jeg var inde, så jeg er meget tilfreds. Det har været hårdt at arbejde så meget, men det er fedt, når det så virker.

Nu mangler jeg specialet - det skal jeg skrive her til foråret.

Knus joanna
Brugeravatar
FrkBettina
Opal
Opal
Geografisk sted: Jammerbugt/Nordjylland
Hvor er det flot ! Stort tillykke.. ;;)
Bettina
rumlebumle
Opal
Opal
Geografisk sted: Virum
Hvor er det bare super flot! STORT tillykke med dit fine resultat, så kan du da se at hårdt arbejde ( læsning mv ) godt kan give gode resultater. Jeg synes det er sejt! Jeg bliver sådan lidt moderagtig, til trods for at du selv er mor og alt muligt og bliver enormt stolt af dig, på en eller anden fjollet måde. ( giver det nogen mening? hehe ) Endnu engang tillykke.. :ymparty: :ymparty:
Rosenbak
Perle
Perle
Geografisk sted: Lolland
Kontakt:
Super flot.

har selv lige skrevet danskeksamensopgave til aflevering på onsdag, man bliver hurtig fyldt i hovedet.
Glade hilsener fra :
Billede
Brugeravatar
BlueRaven
Opal
Opal
Geografisk sted: Herning
Kontakt:
Billede
Det var vildt smukt gået...

Billede
Billede
Brugeravatar
Susanne i nord
Opal
Opal
Geografisk sted: Sulsted, nord for Aalborg.
Tillykke med den flotte karakter!
Hav en god og glad dag. Dem trænger vi alle til.
Brugeravatar
lene
ADMIN
ADMIN
Geografisk sted: Nordjylland
Kontakt:
Hjertelig tillykke, det var sørme flot :ymapplause: :ymapplause: :ymhug:
Mange knus og kreative hilsner

Lene BilledeBillede
Mine madopskrifter
Støt os på Facebook
pias
Rubin
Rubin
Geografisk sted: Dragør
SUPERFLOT.
[smilie=dannebrog02-medium.gif] [smilie=dannebrog02-medium.gif] [smilie=dannebrog02-medium.gif] [smilie=dannebrog02-medium.gif] [smilie=dannebrog02-medium.gif] [smilie=dannebrog02-medium.gif] [smilie=dannebrog02-medium.gif] [smilie=dannebrog02-medium.gif] [smilie=dannebrog02-medium.gif] [smilie=dannebrog02-medium.gif]
Carpe diem!
Mkh. PIa
Havfruen
Opal
Opal
Kontakt:
Tillykke det er flot klaret. [smilie=dannebrog02-medium.gif] [smilie=dannebrog02-medium.gif] [smilie=dannebrog02-medium.gif]
Kærlig hilsen

:character-ariel:

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Brugeravatar
cagerbaek
Perle
Perle
Geografisk sted: Sydvestjylland
Rigtig mange gange tillykke, det er virkelig flot gået:0))
Ord er ikke andet end bobler på vand men gerninger dråber af guld.
Besvar