Nu har I jo hørt om lidt af mine genvordigheder med min førtidspensionssag.
Nu er det lykkedes.
Pr. 1 februar er jeg tilkendt en førtidspension.Det bliver jeg selvfølgelig ikke rig af, men jeg glæder mig helt ufatteligt til den ro jeg tror på at det kan give i mit (og min datters) liv.
Det lykkedes!
Redaktør: rumlebumle
-
rumlebumle
- Opal

- Geografisk sted: Virum
STORT tillykke. Det glæder mig ualmindelig meget at høre. Jeg er SÅ glad på dine vegne.. 
-
Anne Marthin
- Opal

- Geografisk sted: Als
Tillykke
Hvor er det skønt for dig at du nu kan få noget ro.
Dejlig glad nyhed
Hvor er det skønt for dig at du nu kan få noget ro.
Dejlig glad nyhed
- anna-edith
- Opal

- Geografisk sted: Holeby, Lolland
- Kontakt:
Stort tillykke
, dejligt for dig og din datter kan få lidt ro i hverdagen.
Må jeg ha lov at spørge om hvor længe har du været om at få den tilkendt, er lidt nysgerrig da jeg selv er ved pensionsansøgning????
Må jeg ha lov at spørge om hvor længe har du været om at få den tilkendt, er lidt nysgerrig da jeg selv er ved pensionsansøgning????
Mød hver ny dag med et smil
http://www.didismykkerogdesign.dk
http://www.didismykkerogdesign.dk
- Susanne i nord
- Opal

- Geografisk sted: Sulsted, nord for Aalborg.
Tillykke!
Hav en god og glad dag. Dem trænger vi alle til.
Rigtig hjertelig tillykke Pia, hvor må det være skønt endelig ikke at være jaget vildt.
Anna-Edith, jeg kan fortælle at jeg har også en gang været igennem møllen med førtidspension før vi fik shoppen, og min sag tog 7 år, men det er sikkert individuelt, og jeg mener også at reglerne er blevet meget skrappere nu.
Fra at jeg søgte læge første gang da jeg ikke kunne holde til at gå med det selv mere og til jeg havde min pension gik der 13 år, så jeg ved godt hvad det handler om.
Man skal være psykisk stærk for at være psykisk syg ( jeg døjedede med depression og angst), og det system med at man bliver hejlet gennem altmuligt unødvendigt, gør bestemt ikke sagen bedre.

Anna-Edith, jeg kan fortælle at jeg har også en gang været igennem møllen med førtidspension før vi fik shoppen, og min sag tog 7 år, men det er sikkert individuelt, og jeg mener også at reglerne er blevet meget skrappere nu.
Fra at jeg søgte læge første gang da jeg ikke kunne holde til at gå med det selv mere og til jeg havde min pension gik der 13 år, så jeg ved godt hvad det handler om.
Man skal være psykisk stærk for at være psykisk syg ( jeg døjedede med depression og angst), og det system med at man bliver hejlet gennem altmuligt unødvendigt, gør bestemt ikke sagen bedre.
Min sag, fra den dag jeg sygemeldte mig, har taget 6 år, 11 mdr. og 27 dage (jeg ved det så præcist fordi den store joke har været om jeg nåede mit syv års jubilæum.). Og jeg vil godt fortælle at det har været særdeles sejt. Så det, der er det gode ved det her, er jo selvfølgelig, at man slipper for den der fuldstændigt grundlæggende mistillid der er indbygget i det her system.
Carpe diem!
Mkh. PIa
Mkh. PIa
Tillykke Pia med at du nu får dit liv tilbage jeg ved godt at man ikke bliver rig af en pangsiouen, men nu skal du ikke mere jaktes runt i vores system og kan begynde at få deg en hverdag der passer for dig og dit heldbred.en
Kærlig hilsen

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Måske bliver du ikke rig af pension, men dit liv bliver bedre med den ro det giver!
Tillykke! For det endelig gik i orden
Tillykke! For det endelig gik i orden