UPS - hvordan kan det være jeg har rygrad som en regnorm ?
: tirs 5. jul 2011 13:01
Sad lige for nogle uger siden og talte med Mette (Shawny) om at man bare skulle lade være med at gå ind på ebay, så går det jo ikke galt...... men så fik jeg øje på disse sten og blev forelsket ....... Men hvad pokker, havregrød smager da også godt !
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?Vi ... K:MEWAX:IT
http://cgi.ebay.com/CHRYSOPHASE-FACETED ... 4aac5d084a
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?Vi ... K:MEWAX:IT
http://cgi.ebay.com/CHRYSOPHASE-FACETED ... 4aac5d084a